WEB ACCESSIBLE

ATENCIÓ AL CLIENT

ACCÉS Socis-Clients

  • Benvinguts
    • Bienvenidos
    • Welcome
  • Bienvenidos
  • Welcome
Consum
ConsumConsum
  • Inici
  • Història
  • Missió, visió i valors
  • Òrgans de direcció, administració i control
  • Els nostres supermercats
  • Tenda en línia
  • Xarxa Logística
  • Canal Ètic, Sistema Intern d’Informació i Canal de Denúncies
  • Charter
  • Treballa amb nosaltres
  • Premsa
  • Atenció al client
  • Contacte
  • Inici
  • Història
  • Missió, visió i valors
  • Òrgans de direcció, administració i control
  • Els nostres supermercats
  • Tenda en línia
  • Xarxa Logística
  • Canal Ètic, Sistema Intern d’Informació i Canal de Denúncies
  • Charter
  • Treballa amb nosaltres
  • Premsa
  • Atenció al client
  • Contacte

Consum invertirà 1,7 milions d’euros en formació al consumidor

You are here:
  1. Home
  2. Uncategorized @va
  3. Consum invertirà 1,7 milions d’euros…
13 July, 2017

El quart baròmetre Mira&Opina de la Cooperativa posa de manifest la importància de estar ben informat sobre salut i alimentació.

Consum té previst invertir 1,7 milions d’euros en formació al consumidor enguany. La Cooperativa treballa dia a dia per a fomentar els hàbits de vida saludable mitjançant la seua revista Entrenosotros i de mitjans de formació orientats a docents i escolars, que es convertiran en els consumidors del futur.

Esta labor divulgativa és fonamental es un moment en què cada vegada hi ha més desinformació i notícies falses. El 72% de les persones afirma haver-se cregut alguna vegada una notícia que ha acabat sent falsa, segons el quart baròmetre ‘Mira&Opina’ de Consum. Mitjançant la seua última enquesta sobre temes d’actualitat, la majoria de gent no contrasta les informacions que llig a internet o veu a la televisió, encara que siguen sobre temes que afecten a la salut i a l’alimentació. Concretament, encara que més de la mitat dels enquestats (62%) afirma creure que darrere de les falses noticies o ‘fakes’ hi ha interessos comercials i ideològics, sols el 6% qüestiona la veracitat del què llig a la xarxa.

 

Formació i informació

Els socis-clients disfruten de molts avantatges mitjançant el programa de fidelitat Món Consum, entre els que destaca el xec-creix. A més, Consum destina anualment el 5% dels seus resultats cooperatius a activitats socials i de formació i informació als socis-clients. Esta dotació ha superat els 7,4 milions d’euros en els últims sis anys.

Esta labor de formació en matèria de consum s’ha materialitzat a través del Concurs de Contes Il·lustrats convocat amb motiu del Dia Mundial del Consumidor, tallers infantils sobre alimentació infantil i Team Consum (https://teamconsum.consum.es), el portal educatiu de Consum dirigit a docents en matèria de formació sobre consum responsable per a xiquets i jóvens de entre 4 i 14 anys. Este recurs educatiu proposa diversos jocs, dinàmiques e informació per a emprar en les aules o menjadors escolars amb l’objectiu de promoure estils de vida saludables i un consum d’aliments responsable, al mateix temps que es fomenta la creativitat i el treball en equip.

En els últims deu anys s’han dut a terme activitat de formació en les que han participat 330.000 persones. També s’han editat més de 10 milions d’exemplars de la revista Consum Entrenosotros (www.entrenosotros.consum.es/va), especialitzada en temes de nutrició i consum i s’ha participat en programes de radio i tertúlies sobre els mateixos temes en les principals cadenes generalistes.

 

Consum, que bo ser diferent!

La responsabilitat social és molt més que un valor, és la raó de ser cooperativa. Consum té un compromís amb les persones i el fa extensible a tots els seus àmbits d’actuació: econòmic, social i ambiental.

És per això que, com empresa d’economia social, que posa a les persones per davant de qualsevol altre interés, treballa dia a dia per a millorar la qualitat de vida de les persones que formen part de la seua organització, però també de les que l’envolten.

 

Descarregar nota de premsa

13 July, 2017

Post navigation

PreviousPrevious post:Consum obri tres nous supermercats a Alacant, Albacete i BarcelonaNextNext post:Charter obri a Lucena del Cid el seu primer supermercat de l’any en la província de Castelló

Noticias relacionadas

Consum obri una nova tenda en el parc comercial de Massanassa
21 May, 2025
El director general de Consum, Antonio Rodríguez. ha presentat este matí els resultats de la Cooperativa de 2024.
Consum va facturar 4.707,3 milions d’euros en 2024, un 7,3% més que l’any anterior
7 May, 2025
Consum de Paiporta (Plaça de l'església)
Consum reobri l’última de les tres tendes afectades per la dana a Paiporta
24 April, 2025
Plataforma de Silla.
La plataforma logística de Consum de Silla obté el certificat Lean ISO 18404 que avala la sostenibilitat de la seua gestió
16 April, 2025
El Consum d'Algemesí (Avda. Generalitat) ha reobert hui les seues portes després de la dana.
  Consum reobri hui dos de les tendes afectades per la dana a Algemesí i Sedaví
10 April, 2025
Trabajadores del Consum de Villarrobledo (Albacete).
Consum oferix més de 3.500 llocs de treball per reforçar la seua plantilla a la campanya d’estiu  
7 April, 2025
  • Història
  • Missió, visió i valors
  • Òrgans de direcció, administració i control
  • Els nostres supermercats
  • Xarxa Logística
  • Premsa
  • Contacte
  • Canal Ètic, Sistema Intern d’Informació i Canal de Denúncies

900 500 126
Atenció al client de Consum
Consum
Avís legal | Condicions d'ús | Condicions d'ús i privacitat particulars | Política de privacitat | Política de cookies | | Capital Social Voluntari | Xarxes socials | Declaración de Accesibilidad

© Copyright - Consum Cooperativa 2024