WEB ACCESSIBLE

ATENCIÓ AL CLIENT

ACCÉS Socis-Clients

  • Benvinguts
    • Bienvenidos
    • Welcome
  • Bienvenidos
  • Welcome
Consum
ConsumConsum
  • Inici
  • Història
  • Missió, visió i valors
  • Òrgans de direcció, administració i control
  • Els nostres supermercats
  • Tenda en línia
  • Xarxa Logística
  • Canal Ètic, Sistema Intern d’Informació i Canal de Denúncies
  • Charter
  • Treballa amb nosaltres
  • Premsa
  • Atenció al client
  • Contacte
  • Inici
  • Història
  • Missió, visió i valors
  • Òrgans de direcció, administració i control
  • Els nostres supermercats
  • Tenda en línia
  • Xarxa Logística
  • Canal Ètic, Sistema Intern d’Informació i Canal de Denúncies
  • Charter
  • Treballa amb nosaltres
  • Premsa
  • Atenció al client
  • Contacte

Consum rep el distintiu “Igualtat en l’Empresa”

You are here:
  1. Home
  2. Uncategorized @va
  3. Consum rep el distintiu “Igualtat…
19 September, 2017

La Cooperativa ha sigut l’única cadena de supermercats que ha obtingut este reconeixement que concedix el Ministeri de Sanitat

Consum ha rebut el distintiu “Igualtat en l’Empresa” que concedix el Ministeri de Sanitat, Servicis Socials i Igualtat a les empreses que, de forma rellevant i significativa, apliquen polítiques d’igualtat de tracte i d’oportunitats als seus treballadors. La Cooperativa ha sigut l’única empresa de distribució alimentària que ha obtingut esta distinció per part del Ministeri enguany.

El Pla d’Igualtat de Consum posa de manifest la implicació de la Cooperativa amb la igualtat efectiva de dones i hòmens. A través d’este Pla s’assegura que tots els processos de selecció i promoció compten amb dones candidates que complisquen el perfil que se sol·licita. En 2016, han participat en el Pla de Carrera de la Cooperativa 181 persones, de les quals 81 eren hòmens i 100 eren dones. Actualment, el 73% de la plantilla de Consum són dones, amb una mitjana d’edat de 38 anys.

En esta línia, la Política d’Igualtat de la Cooperativa propicia la incorporació de més dones a llocs de responsabilitat, com ho demostra el fet que un 57,8% dels llocs de director/a i cap de tenda estan ocupats per dones, mesura que contribuïx, a més, a reduir la diferencia salarial entre hòmens i dones dins de l’organització.

Consum, en coherència amb els seus valors cooperatius per a afavorir les condicions d’igualtat i participació de tots els socis, té com a criteri formar el 100% de la cadena de comandament per a sensibilitzar en igualtat d’oportunitats i perspectiva de gènere. Així mateix, la Cooperativa té el compromís de sumar almenys una mesura més de conciliació a l’any.

Que bo treballar en igualtat!

Gràcies a este distintiu d’ “Igualtat en l’Empresa” 2017, Consum forma part de les 147 empreses que estan en la Xarxa DIE (Xarxa d’Empreses amb Distintiu d’Igualtat en l’Empresa) que organitza seminaris on les entitats empresarials exposen públicament el seu compromís amb la igualtat i les seues bones pràctiques en esta matèria.

A més, és la primera vegada que el Pla d’Igualtat de Consum rep un reconeixement a escala nacional. Este se suma al distintiu autonòmic que la Cooperativa va rebre en 2016 de la Conselleria d’Igualtat i Polítiques Inclusives de la Generalitat Valenciana, el visat i el segell “Fent Empresa. Iguals en Oportunitats”.

 

Descarregar nota de premsa

19 September, 2017

Post navigation

PreviousPrevious post:Charter obri a Barcelona un nou supermercat, el segon a la ciutat comtal d’enguanyNextNext post:Charter obri el seu primer supermercat a Granollers, Barcelona

Noticias relacionadas

Consum instal·la contenidors per a reciclar càpsules de café en tots els supermercats de la ciutat de València
Consum instal·la contenidors per a reciclar càpsules de café en tots els supermercats de la ciutat de València
27 June, 2025
Tienda Consum en
Consum arriba a 1.000 tendes amb l’obertura de dos nous supermercats a Aldaia i Xàtiva
25 June, 2025
Nova tenda Consum a Caravaca de la Cruz. (avinguda de los Andanes, 5).
Consum obri la segona tenda a Caravaca de la Cruz i arriba a 52 supermercats a la Regió de Múrcia
18 June, 2025
Consum compra 13.200 tones de creïlla nacional, un 6% més que en 2024
13 June, 2025
Consum obri una nova tenda a Albox i continua amb els seus plans de creixement a Andalusia
12 June, 2025
Nueva teienda de Sueca en el centro comercial Sueca Parc
Consum obri dos noves tendes a Sueca i Torrevieja i ja supera les 500 tendes pròpies
4 June, 2025
  • Història
  • Missió, visió i valors
  • Òrgans de direcció, administració i control
  • Els nostres supermercats
  • Xarxa Logística
  • Premsa
  • Contacte
  • Canal Ètic, Sistema Intern d’Informació i Canal de Denúncies

900 500 126
Atenció al client de Consum
Consum
Avís legal | Condicions d'ús | Condicions d'ús i privacitat particulars | Política de privacitat | Política de cookies | | Capital Social Voluntari | Xarxes socials | Declaración de Accesibilidad

© Copyright - Consum Cooperativa 2024