Ajudar-te a estalviar
Adaptar-nos a les teues necessitats, pensar en la teua butxaca, oferir-te una atenció de qualitat i premiar-te la fidelitat és cooperativa.
Món Consum
Consum aposta per l’estalvi mitjançant el programa d’avantatges Món Consum, que té com a objectiu oferir la millor experiència al soci client. La participació en les vendes dels socis clients va superar el 80% en 2021. A més, es van entregar descomptes en compres per valor de 50,5 milions d’euros.
En 2021 es van sumar a la Cooperativa 257.817 nous socis clients, fins a arribar als 4.007.766, amb la qual cosa se supera la barrera dels 4 milions, xifra que evidencia la bona evolució del programa de fidelitat. Estes dades la situen ja com la Cooperativa espanyola amb el nombre més alt de socis consumidors.
Servici al client
El Model d’Excel·lència de Consum es basa en l’orientació dels treballadors cap al client com a “Amfitrions”, que busquen oferir el millor servici i producte fresc, i “Assessors” orientats a les persones, és a dir, als companys dels equips de treball. Els “Mestres de la Frescor” són els encarregats d’assessorar els clients en l’elecció de productes més frescos i de proximitat.
Atendre i oferir al client tota la informació i solucions davant qualsevol dubte o consulta és una altra de les prioritats de Consum. En 2021 s’hi van atendre 256.412 processos d’atenció al client, amb un índex de satisfacció de 8,4 sobre 10, valorat pels mateixos usuaris.
Comunicació
Consum establix un diàleg fluid i recíproc amb els seus grups d’interés mitjançant els canals de comunicació, aplicant sempre els criteris de transparència i veracitat. La revista Entrenosotros, que s’oferix en exclusiva als socis clients de Consum, ha assolit una tirada de 1,8 milions d’exemplars i arriba a 300.000 domicilis.
Mitjançant les trobades #DecirHaciendo, Consum té com a objectiu valorar qüestions d’actualitat relacionades amb inquietuds socials relacionades amb la millora de l’entorn econòmic, social i ambiental. En 2021 es van fer dos trobades #DecirHaciendo, la primera sobre "Alimentació saludable" i la segona sobre "Solidaritat i malbaratament alimentari".