Sorry, you need to enable JavaScript to visit this website.
Búsqueda
Shopping Cart
Breadcrumbs

Consum compra prop de 20.000 tones de melons d’Alger i de tot l’any, un 17% més que en 2024

18 Juliol 2025

Provenen de zones de cultiu d’Andalusia, la Regió de Múrcia, Castella-la Manxa, la Comunitat Valenciana i Catalunya
Consum ha comprat prop de 20.000 tones de melons d’Alger i de tot l’any per a esta campanya, un 17% més que la campanya anterior. En concret, la Coo-perativa posarà a disposició de la clientela 12.000 tones de melons d’Alger, un 20% més que l’any anterior, i prop de 8.000 tones de melons de tot l’any, un 15% més. La major part prove-nen de zones de cultiu d’Andalusia, la Regió de Múrcia, Castella-la Manxa, la Comunitat Valen-ciana i Catalunya.  

La temporada de melons d’Alger i de tot l’any va començar el mes de maig passat amb les varietats més primerenques.  A la selecció bàsica de melons d’Alger (ratllats i negres) i de tot l’any (pell de granota), s’han anat sumant els últims anys noves referències de calibre reduït i de sabors especials com el meló d’Alger mini, el meló de tot l’any mini or, el meló groc o el meló sugar, entre d’altres.  La campanya de melons d’Alger i de tot l’any s’allarga fins al mes de se-tembre, aproximadament.

Consum col·labora amb els seus proveïdors en la planificació i la projecció de la collita ajustant els desenvolupament de les seues varietats, a fi d’ampliar la duració de les campanyes de fruita i verdura nacionals, garantint-ne sempre la qualitat. A més, està compromesa amb la cura del producte des de la sembra i col·labora en la selecció de les llavors i terres de cultiu per obtindre collites naturals i respectuoses amb el medi ambient.


Nous formats per a nous consums 
El canvi en l’estil de vida i els hàbits de consum han afavorit l’aparició d’una oferta àmplia i diferenciada d’aliments per a ser consumits sense elaboració prèvia. Les llars són més menudes, les jornades són més intenses i els con-sumidors demanen immediatesa sense renunciar a una alimentació saludable. Esta demanda requerix unes mesures innovadores per a conservar i distribuir menjar fresc a punt per a con-sumir en els supermercats. 

Consum treballa també en cada campanya de fruita i verdura per oferir solucions completes, saludables, gustoses i accessibles que contribuïsquen a una dieta completa.  En el cas de la temporada de melons d’Alger i de tot l’any, a més d’oferir referències mini i varietats noves per a ampliar els sabors i les opcions de preparació, es treballa en mitges peces, quarts i talls di-versos. A més, s’amplia la quarta gamma (envasats) i la quinta gamma (preparat per a menjar) a fi d’adaptar-se als gustos i les necessitats de diferents tipus de llars, des de les més grans fins a les més reduïdes. 

Esta adaptació a les preferències de la clientela també s’ajusta segons la tenda, tenint en compte la mida, la ubicació i l’afluència, i segons el tipus de compra –física o online. D’esta manera, la Cooperativa afavorix la confecció de diferents cistelles de la compra i personalitza l’experiència de compra.

Declaracions de Javier Quiles, director de Relacions Externes de Consum.

Corte de Voz

Modal Register