Otos: Ruta dels Rellotges de Sol
75€/persona
IVA inclòs
VALÈNCIA – OTOS – ALBAIDA
Eixida des de València (Pantera Rosa i Nuevo Centro) cap a Albaida.
Arribada a la ciutat i recepció per part d’una autoritat de l’Ajuntament d’Otos, mentre degustem alguns productes de la zona. Otos és un poble de la Vall d’Albaida conegut com “el poble dels rellotges de sol” per la gran quantitat de rellotge solars artístics que té distribuïts pels carrers.
Hi farem una ruta guiada per observar més de trenta rellotges de sol diferents repartits pel nucli urbà, cada un amb un disseny artístic i un significat propi, amb obres d’artistes valencians com Andreu Alfaro, Arcadi Blasco, Elisa Martí, Manuel Boix o Antoni Miró. La ruta acabat al palau d’Otos, on podrem visitar una col·lecció permanent d’art (inclosa en la ruta guiada).
En acabant, acudirem a un restaurant local per continuar la degustació de plats típics, com una cassola d’arròs al forn.
Després de dinar farem cap a Albaida per veure el Museu Internacional de Titelles i la Casa Museu de José Segrelles.
En finalitzar la visita, tornarem a València.
CONDICIONS
⁕ Per tal que la plaça siga efectiva, s’haurà de pagar íntegra en el moment de la reserva.
⁕ Esta oferta està subjecta a un nombre mínim de places. En cas que no es cobrisquen, es cancel·larà el viatge i es reemborsarà l’import pagat. Si la cancel·lació és per part del client, tindrà les despeses corresponents.
Informa-te’n i reserva ara telefonant a Viajes Viajamostodos 960049259 – 667212818, o bé per correu electrònic a info@viajamostodos.es
Consulta més experiències en https://www.consum.es/mundoconsum/vivir-y-viajar/
DISFRUTA D’ESTES VIVÈNCIES ÚNIQUES I EXCLUSIVES PER A SOCIS CLIENTS DE SUPERMERCATS CONSUM
Viatge destacat
Inclòs:
Visita guiada per la localitat i la ruta dels rellotges de sol
Visita al Museu de Titelles i a la Casa Museu José Segrelles
Recepció per part de personal/autoritat de l’Ajuntament
Degustació en un espai municipal
Menú amb plats típics en un restaurant local
Transport en autocar durant tot el recorregut
Guia acompanyant durant tot el viatge
Assegurança d’assistència de viatge
IVA
No-inclòs:
25 Abril 2026
1 dia
Altea, Guadalest y Les Fonts d'Algar
HISTÒRIA I NATURAVisitarem el nucli antic d’Altea, l’església de Santa Maria del Consol i els seus magnífics miradors. A Guadalest recorrerem els seus carrers i pujar al castell de Sant Josep. Degustarem un plat típic de muntanya, l’olleta de blat, que combina blat picat amb llegums, verdures i carn de porc. Visitarem les Fonts d’Algar, declarades Zona Humida Protegida, recorrent el llit del riu Algar, amb cascades espectaculars i brolladors, l’antiga presa, el canal i les séquies centenàries.
Què en penses?
Compartix comentaris, opinions i trucs amb la comunitat.


