WEB ACCESSIBLE

ATENCIÓ AL CLIENT

ACCÉS Socis-Clients

  • Benvinguts
    • Bienvenidos
    • Welcome
  • Bienvenidos
  • Welcome
Consum
ConsumConsum
  • Inici
  • Història
  • Missió, visió i valors
  • Òrgans de direcció, administració i control
  • Els nostres supermercats
  • Tenda en línia
  • Xarxa Logística
  • Canal Ètic, Sistema Intern d’Informació i Canal de Denúncies
  • Charter
  • Treballa amb nosaltres
  • Premsa
  • Atenció al client
  • Contacte
  • Inici
  • Història
  • Missió, visió i valors
  • Òrgans de direcció, administració i control
  • Els nostres supermercats
  • Tenda en línia
  • Xarxa Logística
  • Canal Ètic, Sistema Intern d’Informació i Canal de Denúncies
  • Charter
  • Treballa amb nosaltres
  • Premsa
  • Atenció al client
  • Contacte

El 82% de les persones preferix un horari flexible, segons el primer baròmetre Mira&Opina de Consum sobre Conciliació

You are here:
  1. Home
  2. Uncategorized @va
  3. El 82% de les persones…
8 March, 2017

La iniciativa, vol donar a conèixer l’opinió dels consumidors sobre temes d’interès social per poder aplicar millores en la seua gestió.

La racionalització d’horaris és un tema molt present a la nostra societat, tal com es desprèn del primer baròmetre Mira&Opina de Consum sobre Conciliació, on el 82% dels enquestats considera que preferiria tindre un horari flexible que li permetera adaptar la seua jornada laboral als horaris dels fills, necessitats familiars o aficions personals, abans d’optar per una jornada contínua.

Pel que fa al teletreball, al 52% li agradaria treballar des de casa algunes temporades a l’any, fonamentalment, coincidint amb les vacances escolars de Nadal o Setmana Santa. A més, un de cada tres enquestats optaria pel teletreball tot l’any, si poguera.

D’altra banda, la desigualtat és un altre dels temes que seguixen preocupant. Així el 81% dels participants en l’enquesta opina que tindre un fill influïx de manera negativa en la trajectòria laboral de les dones. Enfront d’ells, un 19% opina que tenen les mateixes oportunitats o no els afecta.

Esta desigualtat s’aprecia des del mateix naixement del bebé, ja que, mentre les dones compten amb 16 setmanes de baixa per maternitat, els pares només amb 4 des de gener de 2017, ja que abans eren només 2 setmanes. El 68% dels enquestats opina que este permís hauria de ser igual per a tots els sexes, mentre que el 20% considera que, tot i que hauria de ser més gran, mai hauria de equiparar-se al de la dona.

En esta primera enquesta Mira&Opina de Consum sobre Conciliació han participat 471 persones, de les quals el 69% han sigut dones.

 

Mira&Opina, una finestra a l’acció

Amb l’objectiu d’escoltar als clients i consumidors i demostrar que una societat amb inquietuds pot contribuir a millorar l’entorn, Consum ha creat el baròmetre Mira&Opina, que es pot consultar en el seu nou site de RSE https://decirhaciendo.consum.es/va/. A través d’este marc s’abordarà, cada mes, una inquietud social. Es preguntarà l’opinió sobre cadascun dels temes a clients i seguidors, que podran participar a través d’una enquesta. Les conclusions seran publicades posteriorment.

Per a això, la Cooperativa llançarà un xicotet vídeo en esta web, en el qual es posarà de manifest un problema social i la necessitat d’un canvi cap a una qüestió en concret.

 

Descarregar nota de premsa

8 March, 2017

Post navigation

PreviousPrevious post:Consum dóna 5.200 tones d’aliments en 2016 a través del seu programa ProfitNextNext post:Charter obri a Figueres (Girona) el seu primer supermercat de l’any

Noticias relacionadas

Consum instal·la contenidors per a reciclar càpsules de café en tots els supermercats de la ciutat de València
Consum instal·la contenidors per a reciclar càpsules de café en tots els supermercats de la ciutat de València
27 June, 2025
Tienda Consum en
Consum arriba a 1.000 tendes amb l’obertura de dos nous supermercats a Aldaia i Xàtiva
25 June, 2025
Nova tenda Consum a Caravaca de la Cruz. (avinguda de los Andanes, 5).
Consum obri la segona tenda a Caravaca de la Cruz i arriba a 52 supermercats a la Regió de Múrcia
18 June, 2025
Consum compra 13.200 tones de creïlla nacional, un 6% més que en 2024
13 June, 2025
Consum obri una nova tenda a Albox i continua amb els seus plans de creixement a Andalusia
12 June, 2025
Nueva teienda de Sueca en el centro comercial Sueca Parc
Consum obri dos noves tendes a Sueca i Torrevieja i ja supera les 500 tendes pròpies
4 June, 2025
  • Història
  • Missió, visió i valors
  • Òrgans de direcció, administració i control
  • Els nostres supermercats
  • Xarxa Logística
  • Premsa
  • Contacte
  • Canal Ètic, Sistema Intern d’Informació i Canal de Denúncies

900 500 126
Atenció al client de Consum
Consum
Avís legal | Condicions d'ús | Condicions d'ús i privacitat particulars | Política de privacitat | Política de cookies | | Capital Social Voluntari | Xarxes socials | Declaración de Accesibilidad

© Copyright - Consum Cooperativa 2024