WEB ACCESSIBLE

ATENCIÓ AL CLIENT

ACCÉS Socis-Clients

  • Benvinguts
    • Bienvenidos
    • Welcome
  • Bienvenidos
  • Welcome
Consum
ConsumConsum
  • Inici
  • Història
  • Missió, visió i valors
  • Òrgans de direcció, administració i control
  • Els nostres supermercats
  • Tenda en línia
  • Xarxa Logística
  • Canal Ètic, Sistema Intern d’Informació i Canal de Denúncies
  • Charter
  • Treballa amb nosaltres
  • Premsa
  • Atenció al client
  • Contacte
  • Inici
  • Història
  • Missió, visió i valors
  • Òrgans de direcció, administració i control
  • Els nostres supermercats
  • Tenda en línia
  • Xarxa Logística
  • Canal Ètic, Sistema Intern d’Informació i Canal de Denúncies
  • Charter
  • Treballa amb nosaltres
  • Premsa
  • Atenció al client
  • Contacte

Consum amplia a 14 setmanes el permís de paternitat retribuït

You are here:
  1. Home
  2. Uncategorized @va
  3. Consum amplia a 14 setmanes…
9 January, 2020
Consum amplia a 14 setmanes el permís de paternitat retribuït

Consum amplia a 14 setmanes el permís de paternitat retribuït

Suposa dos setmanes més del que estipula la llei i quatre setmanes més que en 2019

Els treballadors de Consum podran beneficiar-se de l’ampliació a 14 setmanes del permís de paternitat retribuït, dos més del que estipula la llei i quatre setmanes més respecte de 2019. Amb esta nova mesura de conciliació, la Cooperativa millora les condicions del permís per naixement, adopció o acolliment que ja tenia la plantilla, fixat en 10 setmanes des d’abril de 2019. Esta mesura s’aplicarà des de l’1 de gener, data en què el Govern va ampliar la norma a 12 setmanes.

L’objectiu és continuar oferint estes dos setmanes extra fins que els dos permisos de maternitat i paternitat estiguen equiparats. Durant 2019, 191 pares treballadors es van beneficiar d’este permís.

Consum, com a empresa d’economia social, busca facilitar la conciliació de la vida familiar i laboral per a fomentar la corresponsabilitat entre hòmens i dones pel que fa a l’atenció dels fills.

Deu anys de permís ampliat
Fa més d’una dècada, des de 2009, que Consum dona dos setmanes més del que establix la llei de permís paternal retribuït per als seus treballadors. En els últims sis anys, quasi 900 pares treballadors de Consum s’han beneficiat d’esta mesura.

A més, Consum preveu altres mesures relacionades amb la família, incloses en el seu Catàleg “+de 75 Mesures per a Conciliar” la vida familiar i laboral, com la paga extraordinària per a treballadors amb fills amb discapacitat, el “val- canastreta” de 50 € per naixement, la possibilitat d’acumular les vacances després de la baixa maternal o el permís de paternitat i el fet de poder acumular el permís de lactància en 23 dies seguits.

Altres polítiques relacionades amb naixements amb què compta Consum són la de donar permís recuperable d’un dia per als iaios per part de filla o nora o, per a fills prematurs que requerisquen hospitalització, els pares podran absentar-se una hora de la seua jornada laboral fins que el bebé reba l’alta mèdica i els dos tindran la possibilitat de reduir-se la jornada dos hores diàries més, si tots dos treballen en la Cooperativa.

Al novembre de 2019, la Cooperativa va obtindre la qualificació d’Excel·lència en el certificat efr per la gestió de la seua política de conciliació, única empresa del sector que compta amb este distintiu. El certificat efr, promogut per la Fundació Másfamilia i avalat pel Ministeri de Sanitat, Consum i Benestar Social, reconeix la bona labor de les empreses en matèria de conciliació i igualtat.

 

Descarregar nota de premsa

9 January, 2020

Post navigation

PreviousPrevious post:Consum i Endesa X s’unixen per a la recàrrega de cotxes elèctricsNextNext post:Charter obri a Villanueva de la Fuente (Ciudad Real) el seu primer supermercat de l’any

Noticias relacionadas

Consum obri una nova tenda en el parc comercial de Massanassa
21 May, 2025
El director general de Consum, Antonio Rodríguez. ha presentat este matí els resultats de la Cooperativa de 2024.
Consum va facturar 4.707,3 milions d’euros en 2024, un 7,3% més que l’any anterior
7 May, 2025
Consum de Paiporta (Plaça de l'església)
Consum reobri l’última de les tres tendes afectades per la dana a Paiporta
24 April, 2025
Plataforma de Silla.
La plataforma logística de Consum de Silla obté el certificat Lean ISO 18404 que avala la sostenibilitat de la seua gestió
16 April, 2025
El Consum d'Algemesí (Avda. Generalitat) ha reobert hui les seues portes després de la dana.
  Consum reobri hui dos de les tendes afectades per la dana a Algemesí i Sedaví
10 April, 2025
Trabajadores del Consum de Villarrobledo (Albacete).
Consum oferix més de 3.500 llocs de treball per reforçar la seua plantilla a la campanya d’estiu  
7 April, 2025
  • Història
  • Missió, visió i valors
  • Òrgans de direcció, administració i control
  • Els nostres supermercats
  • Xarxa Logística
  • Premsa
  • Contacte
  • Canal Ètic, Sistema Intern d’Informació i Canal de Denúncies

900 500 126
Atenció al client de Consum
Consum
Avís legal | Condicions d'ús | Condicions d'ús i privacitat particulars | Política de privacitat | Política de cookies | | Capital Social Voluntari | Xarxes socials | Declaración de Accesibilidad

© Copyright - Consum Cooperativa 2024