Sorry, you need to enable JavaScript to visit this website.
Búsqueda
Shopping Cart
Breadcrumbs

Consum reorganitza el seu Consell de Direcció i crea un nou departament de Qualitat i Atenció al Client

1 Octubre 2025

La reestructuració té com a objectiu respondre als reptes actuals del sector
Consum reorganitza el seu Consell de Direcció i crea un nou departament de Qualitat i Atenció al Client, que serà dirigit per Lourdes Brugera Moreno, fins ara directora de Logística. En el seu lloc, Ricardo Marí Sanchis passarà a liderar la Direcció de Logística, després d’haver acomplit el càrrec de director de Soci Client i Màrqueting. Este últim càrrec l’ocuparà Silvia Lázaro Pérez, que promociona des del seu lloc actual d’executiva de Compres d’Alimentació Salada.

Tots estos nomenaments els ha ratificat el Consell Rector i entren en vigor a partir de hui, 1 d’octubre de 2025.
Amb esta reorganització, el Consell de Direcció de la Cooperativa, presidit per Antonio Rodríguez Lázaro, queda conformat per un total de deu departaments:
•    María Sánchez Alcaraz, directora d’Administració
•    Lourdes Brugera Moreno, directora de Qualitat i Atenció al Client
•    Manuel García Álvarez, director de Compres
•    Emilio Bermell Carrión, director de Desenvolupament
•    Amadeo Ferrer Bayarri, director Financer i de TIC
•    Juan Vicente Ríos Mascarell, director de Gestió de Tendes
•    Ricardo Marí Sanchis, director de Logística
•    Pedro Hernández Quiroga, director de Persones i Benestar
•    Javier Quiles Bodi, director de Relacions Externes
•    Silvia Lázaro Pérez, directora de Soci Client i Màrqueting

El nou departament de Qualitat i Atenció al Client integrarà i ampliarà les competències en matèria de qualitat, tecnologia alimentària, nutrició i servici al client, i naix amb l’objectiu de donar resposta als reptes actuals en els estàndards de qualitat, la innovació tecnològica en els aliments i les noves demandes dels consumidors quant a atenció i experiència de compra.
 

Modal Register