Sorry, you need to enable JavaScript to visit this website.
Búsqueda
Shopping Cart
Breadcrumbs

Consum i Mercadona s’unixen per a demanar calma i responsabilitat a l’hora de fer la compra

1 Novembre 2024

Totes dues companyies estan treballant per a garantir el subministrament a les seues tendes i demanen que s’eviten acumulacions excessives de productes

Consum i Mercadona, companyies de supermercats valencianes, s’unixen per a realitzar una crida a la calma i a la responsabilitat per part dels ciutadans a l’hora de realitzar la compra.

Davant la situació excepcional produïda per la Dana a la província de València, totes dues companyies estan treballant per a garantir el subministrament dels productes a les seues tendes a través de les diferents plataformes logístiques. Per tant, insistixen que no és necessari realitzar acumulacions excessives de productes i insten la ciutadania a tindre un comportament de compra responsable i solidari.

Igualment, continuen treballant per a recuperar el servici en les zones afectades i col·laborant amb les autoritats per a ajudar als veïns, proveïdors i treballadors que s’han vist afectats.

Consum y Mercadona se unen para pedir calma y responsabilidad a la hora de hacer la compra
Modal Register