Sorry, you need to enable JavaScript to visit this website.
Búsqueda
Shopping Cart
Breadcrumbs

La marca pròpia de Consum rep el premi internacional Pentawards pel disseny del seu envàs de sucs

23 Octubre 2014

És un reconeixement als millors dissenys de l'any a nivell mundial 

València 24 d'octubre de 2014 -. El disseny dels envasos de sucs i nèctars de la marca pròpia de Consum rep el premi internacional Pentawards 2014 en la seua categoria bronze, pel nou disseny de la família de sucs i nèctars, pertanyent a la categoria de begudes-distribució. El disseny dels sucs i nèctars Consum ha estat realitzat  en  col·laboració  amb  l'agència  de  disseny  Puigdemont  Roca  de Barcelona.    Els  Pentawards,  que  enguany  celebraven  la  seua  octava  edició,  són  uns  premis de  prestigi  internacional  dedicats  exclusivament  al  disseny  d'envasos  i embalatges,  que  reconeixen  els  millors  treballs  realitzats  a  nivell  mundial  en funció  de  la  seua  qualitat  creativa.  Un  jurat  format  per  experts  de  renom mundialment  en  el  disseny  d'envasos  i  embalatges  d'Europa,  Amèrica  i  la  regió d'Àsia-Pacífic selecciona els guanyadors d'entre les propostes presentades.    Responsabilitat amb la marca pròpia  La Cooperativa manté un alt nivell d'exigència respecte a paràmetres de qualitat, disseny,  competitivitat  i  satisfacció  del  client.  Des  que  va  iniciar  el  pla  de redisseny  de  productes  de  marca  pròpia,  a  principis  de  2013,  s'han  renovat  un total de 1.000 productes entre els quals destaquen: perfumeria (cosmètica facial, higiene,  per  al  cabell  ...);  alimentació  dolça  (llets,  brioixeria,  pa  de  motlle, galetes  ...);  alimentació  salada  (olis,  gaspatxo,  patates  fregides  i  escorces, cremes, purés ...); lactis refrigerats (iogurts i gelatines); líquids (refrescs, sucs i nèctars);  productes  de  quarta  gamma  (enciams  i  derivats);  drogueria  (tota  la gamma);  congelats  (verdures  i  arrossos); etc.  Per  a  este  any  2014  es  procedirà al canvi en els productes de xarcuteria i també a la família de les mascotes.

Estos  canvis  responen  en  gran  mesura  a  la  necessitat  d'adaptar-se  a  les exigències dels clients, proporcionant-los la informació que els interessa i oferint- los un producte atractiu i cada vegada més exigent. És per això, que durant 2014 es preveu el redisseny del 40% de productes de marca pròpia.    Cal destacar que tots els productes Consum informen en l'etiquetatge dels valors legals  en  nutrients:  energia,  sucres,  greixos,  greixos  saturats,  fibra  i  sal, informació  dels  possibles  al·lèrgens  del  producte,  per  prevenir  a  les  persones amb intoleràncies alimentàries.

Noticia PDF

La marca pròpia de Consum rep el premi internac
Modal Register