Sorry, you need to enable JavaScript to visit this website.
Búsqueda
Shopping Cart
Breadcrumbs

Consum i BBVA impulsen la xarxa de franquícies Charter

30 Març 2015

Els establiments franquiciats podran accedir a productes i servicis amb condicions avantatjoses per a afavorir la seua activitat  

València,  30  de  març  de  2015-.  La  Cooperativa  Consum  i  el  Banc  Bilbao  Vizcaya  Argentaria (BBVA)  han  signat  un  conveni  de  col·laboració  per  impulsar  l’activitat  comercial  dels  més  de 200  establiments  de  la  xarxa  de  supermercats  franquiciats  Charter,  estesa  per  tot  l’arc mediterrani.    El  director  financer  de  Consum,  Amadeo  Ferrer,  i  el  director  regional  est  de  BBVA,  Francisco Pla,  han  subscrit  este  acord  que  permetrà  que  els  franquiciats  de  Consum,  per  mitjà  de  la xarxa  Charter,  tinguen  accés  a  un  conjunt  de  productes  i  servicis  en  condicions  avantatjoses que  afavorisca  el  desenvolupament  de  la  seua  activitat  i  els  facilite  poder  efectuar  noves inversions per a modernitzar les seues instal·lacions.    Amadeo Ferrer ha destacat que “este conveni és una prova més de l’aposta de Consum per la franquícia  com  una  fórmula  d’integració  i  col·laboració  amb  els  xicotets  emprenedors.  Es facilita  als  franquiciats  una  sèrie  d’instruments  de  finançament  amb  unes  condicions  molt avantatjoses  que  els  ajuden  a  millorar  el  seu  propi  negoci,  i,  als  que  encara  no  són franquiciats, els permet apostar pel model de l’autoocupació, fet que, en definitiva, redunda en la creació d’ocupació i la millora de l’economia local”. Per la seua banda, Francisco Pla destaca que “BBVA dóna suport a les empreses responsables amb el seu entorn i Consum n’és un bon exemple,  ja  que  posseïx  el  Certificat  d’Empresa  Familiarment  Responsable.  Per  mitjà  d’este acord,  els  franquiciats  es  veuran  beneficiats  amb  productes  i  servicis  en  unes  condicions favorables".    Amb  el  seu  model  de  franquícia,  Consum  presta  un  servici  a  les  xicotetes  poblacions  i  barris urbans  que  no  disposen  de  població  suficient  per  a  la  presència  d’un  gran  supermercat,  però que  necessiten  una  bona  instal·lació  a  la  seua  mida  per  a  fer  les  compres  diàries.  El  perfil d’estos  establiments  és  el  d’un  supermercat  familiar,  d’entre  200  i  500  metres  de  sala  de vendes.  Consum  complix  d’esta  manera  amb  la  seua  missió  social  com  a  cooperativa:  estar sempre prop del consumidor.

Noticia PDF

Consum i BBVA impulsen la xarxa de franquícies
Modal Register