Sorry, you need to enable JavaScript to visit this website.
Búsqueda
Shopping Cart
Breadcrumbs

Consum llança un joc educatiu per fomentar una alimentació saludable en l'àmbit escolar i familiar

25 Novembre 2014

Team Consum www.teamconsum.es és una nova eina TIC amb jocs adaptats a totes les edats i recursos educatiusValencia, 25  de novembre de 2014.-  Consum ha llançat una nova eina TIC, anomenada Team Consum (  www.teamconsum.es  ),  adreçada  a  educadors  i famílies. El seu objectiu és fomentar els estils de vida i alimentació saludables en xicotets i joves consumidors de 4 a 14 anys.    Team Consum, forma part del Programa de Formació que Consum dirigix  de forma contínua als xicotets i joves consumidors, que té com a objectiu principal combinar l'aprenentatge sobre temes de consum (alimentació, nutrició i segu retat alimentària) amb el joc, fomentant estils de vida sans i responsables i despertant el seu sentit crític com a consumidors.    La formació al consumidor i, concretament, al xicotet  i jove consumidor, forma part de l'essència de Consum, que porta més de 20 anys promovent estils de vida sans i responsables a través de diferents recursos pedagògics, en format de tallers pràctics, fomentant els valors de la Cooperativa: el treball en equip, el respecte i la solidaritat, i el sentit crític i la voluntat de superació.    A fi de millorar dia a dia en  estos àmbits, i conscients de com hui  els natius digitals accedixen a qualsevol tipus d'informació utilitzant les noves tecnologies, Consum ha desenvolupat Team Consum, una nova eina TIC perquè descobrisquen i aprenguen d'una manera amena i divertida.

Concretament, el portal de Team Consum s'estructura en dos fases d'aprenentatge:    Primera fase:  jocs d'habilitat i destresa, per descobrir i despertar l'interès de l'escolar.

Introdueix als escolars diferents conceptes clau sobre estils de vida i d'alimentació saludables basats en la dieta mediterrània, a mesura que es divertixen jugant.    S'estructura en dos nivells educatius (de 4 a 7 anys i de 8 a 14 anys) basant-se en el desenvolupament de competències bàsiques de lectoescriptura.  Cadascun d'ells inclou diversos jocs d'habilitat i destresa conduïts per l'equip de personatges de Team Consum: Team, Amb i Sum.

 Segona  fase:  Àrea docent, recursos pedagògics fàcils d’integrar a l’alula, per a comprendre i assimilar conceptes de forma natural. Ajuda a consolidar els conceptes clau que s'han desenvolupat durant la primera fase de joc, a mesura que els escolars investiguen i descobrixen treballant en equip a l'aula.    Comprèn una gran àrea docent amb Recursos Pedagògics que s'estructuren en Educació Infantil, Educació Primària i Educació Secundària, on s’hi proposen una sèrie de recursos educatius i activitats didàctiques perquè els escolars puguen treballar amb els seus professors a l'aula.  Els recursos han estat generats per experts en pedagogia i s'acompanyen amb enllaços a webs de referència en matèria d'educació, consum i salut.

Noticia PDF

Consum llança un joc educatiu per fomentar una
Modal Register