WEB ACCESSIBLE

ATENCIÓ AL CLIENT

ACCÉS Socis-Clients

  • Benvinguts
    • Bienvenidos
    • Welcome
  • Bienvenidos
  • Welcome
Consum
ConsumConsum
  • Inici
  • Història
  • Missió, visió i valors
  • Òrgans de direcció, administració i control
  • Els nostres supermercats
  • Tenda en línia
  • Xarxa Logística
  • Canal Ètic, Sistema Intern d’Informació i Canal de Denúncies
  • Charter
  • Treballa amb nosaltres
  • Premsa
  • Atenció al client
  • Contacte
  • Inici
  • Història
  • Missió, visió i valors
  • Òrgans de direcció, administració i control
  • Els nostres supermercats
  • Tenda en línia
  • Xarxa Logística
  • Canal Ètic, Sistema Intern d’Informació i Canal de Denúncies
  • Charter
  • Treballa amb nosaltres
  • Premsa
  • Atenció al client
  • Contacte

Nou de cada deu treballadors de la Cooperativa recomanen Consum com un bon lloc per a treballar

You are here:
  1. Home
  2. Uncategorized @va
  3. Nou de cada deu treballadors…
15 October, 2021
Nou de cada deu treballadors de la Cooperativa recomanen Consum com un bon lloc per a treballar

Nou de cada deu treballadors de la Cooperativa recomanen Consum com un bon lloc per a treballar

Destaca l’alt nivell d’implicació de la plantilla, que valora amb un 4,05 sobre 5 la seua satisfacció amb l’empresa, i millora un 6% respecte de l’Enquesta de Clima Laboral de 2018

El 93,4% dels treballadors de Consum recomanaria als seus familiars i amics treballar en la Cooperativa, segons l’última Enquesta de Clima Laboral elaborada internament i de manera anònima en 2021, xifra que millora en un 5,7% les dades de l’anterior enquesta de 2018. A més, també destaca l’alt nivell d’implicació de la plantilla, que valora amb un 4,05 sobre 5 la seua satisfacció amb l’empresa, i millora un 6% la nota respecte del 2018.

En este sentit, els treballadors valoren, especialment, la retribució i la seguretat d’ocupació i de futur que els dona Consum, així com les mesures d’igualtat i conciliació de la vida familiar i professional i l’ambient de treball que hi ha en la Cooperativa. De fet, el 40,8% afirma sentir-se “molt satisfet” amb l’empresa, xifra que suposa un 44% més que en 2018. També descendixen, significativament, els treballadors insatisfets, del 9% a l’1,6%, xifra que suposa un 82% menys respecte de l’anterior Enquesta de Clima Laboral.

Quant als aspectes que millor funcionen de Consum, els treballadors destaquen, principalment, la informació i comunicació rebudes amb un 29,4%; en segon lloc, la formació amb un 16,2%, i en tercer lloc, les condicions de treball amb un 15,7%.

Esta edició de l’Enquesta de Clima Laboral, que es fa cada 2 anys però que per la COVID-19 es va haver d’ajornar l’any passat, ha sigut 100% en línia i hi han participat 14.409 persones, xifra que representa el 93,2% del total de la plantilla de la Cooperativa.

Apostem per les persones
Consum va invertir 22,6 milions d’euros en conciliació en 2020, xifra que representa 1.303 euros per treballador. La Cooperativa va aplicar un augment salarial de l’1% que va afectar tota la plantilla. La remuneració mitjana del personal operatiu soci ascendix a 1.709,51 € bruts mensuals.

Per a gratificar l’esforç i la dedicació dels treballadors de supermercats i plataformes per l’augment del volum de treball durant les setmanes de confinament, es va abonar una paga extra de 283 € de mitjana en la nòmina de març de 2020. La Cooperativa va remunerar de nou al gener de 2021 amb una nova “prima COVID” de 300 € de mitjana els seus equips operatius. Estes pagues han beneficiat el 95% de la plantilla i han suposat per a Consum una inversió total de 8,5 milions d’euros.

Gràcies als successius plans d’igualtat, es propicia la incorporació de més dones a llocs de responsabilitat. Aproximadament el 60% dels llocs de direcció de tendes ja estan ocupats per dones. En 2020 van promocionar 528 treballadors, dels quals 2 de cada 3 van ser dones. Per tot això, Consum forma part de la Xarxa d’Empreses amb Distintiu d’Igualtat en l’Empresa del Ministeri d’Igualtat, que referma la implicació de la Cooperativa amb la igualtat efectiva entre homes i dones.

Consum va tornar a obtindre el certificat Top Employers, per octau any consecutiu, com una de les millors empreses per a treballar a Espanya i és l’única empresa de distribució amb el certificat d’Empresa Familiarment Responsable, amb la qualificació d’Excel·lència.

Consum va crear 1.355 nous llocs de treball en 2020, una xifra rècord, fins a arribar a una plantilla de 17.386 treballadors, dels quals el 72% són dones. El 92% de la plantilla disfruta de la condició de soci, fix o soci en període de prova. Els socis treballadors són propietaris de la Cooperativa, per la qual cosa s’impliquen en la gestió i es repartixen els beneficis.

 

Descarregar nota de premsa
Descarregar tall de veu

15 October, 2021

Post navigation

PreviousPrevious post:Consum comprarà més de 10.200 tones de mandarines i taronges nacionals en la campanya 2021-22NextNext post:Consum entrega 38,1 milions d’euros en descomptes als seus socis clients, un 2,4% més que en 2020

Noticias relacionadas

Consum obri una nova tenda en el parc comercial de Massanassa
21 May, 2025
El director general de Consum, Antonio Rodríguez. ha presentat este matí els resultats de la Cooperativa de 2024.
Consum va facturar 4.707,3 milions d’euros en 2024, un 7,3% més que l’any anterior
7 May, 2025
Consum de Paiporta (Plaça de l'església)
Consum reobri l’última de les tres tendes afectades per la dana a Paiporta
24 April, 2025
Plataforma de Silla.
La plataforma logística de Consum de Silla obté el certificat Lean ISO 18404 que avala la sostenibilitat de la seua gestió
16 April, 2025
El Consum d'Algemesí (Avda. Generalitat) ha reobert hui les seues portes després de la dana.
  Consum reobri hui dos de les tendes afectades per la dana a Algemesí i Sedaví
10 April, 2025
Trabajadores del Consum de Villarrobledo (Albacete).
Consum oferix més de 3.500 llocs de treball per reforçar la seua plantilla a la campanya d’estiu  
7 April, 2025
  • Història
  • Missió, visió i valors
  • Òrgans de direcció, administració i control
  • Els nostres supermercats
  • Xarxa Logística
  • Premsa
  • Contacte
  • Canal Ètic, Sistema Intern d’Informació i Canal de Denúncies

900 500 126
Atenció al client de Consum
Consum
Avís legal | Condicions d'ús | Condicions d'ús i privacitat particulars | Política de privacitat | Política de cookies | | Capital Social Voluntari | Xarxes socials | Declaración de Accesibilidad

© Copyright - Consum Cooperativa 2024