WEB ACCESSIBLE

ATENCIÓ AL CLIENT

ACCÉS Socis-Clients

  • Benvinguts
    • Bienvenidos
    • Welcome
  • Bienvenidos
  • Welcome
Consum
ConsumConsum
  • Inici
  • Història
  • Missió, visió i valors
  • Òrgans de direcció, administració i control
  • Els nostres supermercats
  • Tenda en línia
  • Xarxa Logística
  • Canal Ètic, Sistema Intern d’Informació i Canal de Denúncies
  • Charter
  • Treballa amb nosaltres
  • Premsa
  • Atenció al client
  • Contacte
  • Inici
  • Història
  • Missió, visió i valors
  • Òrgans de direcció, administració i control
  • Els nostres supermercats
  • Tenda en línia
  • Xarxa Logística
  • Canal Ètic, Sistema Intern d’Informació i Canal de Denúncies
  • Charter
  • Treballa amb nosaltres
  • Premsa
  • Atenció al client
  • Contacte

Les vendes de Charter van augmentar més d’un 22% en 2013, fins a aconseguir els 140 milions d’euros

You are here:
  1. Home
  2. Uncategorized @va
  3. Les vendes de Charter van…
17 April, 2014


La franquícia de Consum va seguir amb el seu pla d’expansió i va tancar l’exercici amb 21 tendes més

València,  17  d’abril  de  2014-.  La  xarxa  de  franquícies  Charter  de  la  Cooperativa Consum va aconseguir una facturació de 140 milions d’euros durant 2013, xifra que representa  un  22,3%  més  que  l’exercici  anterior.  A  més,  va  continuar  amb  el  seu pla  d’expansió,  tancant  l’any  amb  21  supermercats  més,  seguint  amb  el  seu principal  objectiu  de  creació  d’un  vincle  de  col·laboració  amb  el  comerç  tradicional de cada zona.

Els  nous  supermercats  estan  situats  en  les  localitats  de  Totana,  Águilas,  Cieza  i Blanca en Múrcia; 6 en Barcelona capital, un en Sant Boi, 2 en Girona i un altre en Montferrer (Lleida); en Ontur, Bogarra i Tobarra en la província d’Albacete i un en Minglanilla (Conca); 11 en la Comunitat Valenciana, concretament en Agost i Rafal (Alacant),  Moncada,  Picanya,  Favara,  la  Llosa  de  Ranes  i  L’Alcudia  (València)  i  en Torreblanca,  Sant  Mateu,  Altura  i  en  el  Camí  Molins  -integrada  en  una  Àrea  de Servici- (Castelló) i un en Almeria capital. Es tracta de 18 obertures i 14 traspassos de  centres  que  fins  ara  pertanyien  a  l’ensenya  Consum  Basic,  seguint  amb l’estratègia empresarial d’adaptar els centres propis als estàndards de la resta de la xarxa comercial.  Actualment, Charter compta amb 204 establiments situats en Catalunya, Comunitat Valenciana, Múrcia, Castella-la Manxa, Andalusia i Aragó.  Previsions pel 2014 El  bon  funcionament  de  la  xarxa  de  franquícies  de  Consum,  junt  amb  el  ritme d’obertures  que  està  tenint  fa  preveure  que  les  vendes  superaran  els  163  milions d’euros  en  2014,  un  17%  més  que  en  2013.  Els  nous  supermercats,  junt  amb  les reformes  dutes  a  terme  als  antics,  han  contribuït  en  gran  mesura  a  la modernització i renovació de la xarxa Charter, que per a 2014 preveu incorporar 28 noves  franquícies  a  la  seua  xarxa,  fonamentalment  en  la  zona  de  Catalunya, Comunitat Valenciana, Múrcia, Almeria i Castella-la Manxa.

Avantatges i impuls al comerç local

Els  clients  de  les  franquícies  Charter  també  poden  beneficiar-se  de  tots  els descomptes  i  promocions  que  Consum  realitza,  a  través  del  Programa  de  Fidelitat de  la  Cooperativa.  A  més,  tenen  a  la  seua  disposició  els  nous  productes  de  cura corporal  i  capil·lar  per  a  dona,  home  i  infantil,  de  les  marques  exclusives  per  a Consum:  Kaviva,  Kyrey,  Om  Line  i  Consum  Kids,  de  venda  també  en  les  tendes Charter.  La  marca  Charter,  estesa  per  tot  l’arc  Mediterrani,  Castella-la  Manxa  i  Aragó,  se centra en poblacions mitjanes, zones turístiques i barris urbans de les grans ciutats.

El perfil d’estos establiments és el d’un supermercat familiar, d’entre 200 i 500 m2 de sala de venda.  Amb la franquícia Charter, Consum pretén cobrir un buit de mercat en les xicotetes poblacions i barris urbans que no disposen de  població suficient per a la presència d’un gran supermercat, però que necessiten una bona instal·lació a la seua mesura on realitzar les seues compres diàries. Consum complix d’esta manera amb la seua missió social com a Cooperativa: estar sempre prop del consumidor.

Noticia PDF

17 April, 2014

Post navigation

PreviousPrevious post:Consum obri el seu primer supermercat de l’any a ValènciaNextNext post:Consum entrega els seus premis del 9é Concurs de Contes Il·lustrats

Noticias relacionadas

Consum compra 13.200 tones de creïlla nacional, un 6% més que en 2024
13 June, 2025
Consum obri una nova tenda a Albox i continua amb els seus plans de creixement a Andalusia
12 June, 2025
Nueva teienda de Sueca en el centro comercial Sueca Parc
Consum obri dos noves tendes a Sueca i Torrevieja i ja supera les 500 tendes pròpies
4 June, 2025
Consum amplia la tenda online a 50 poblacions com Torreblanca, Mojácar, Totana, Almansa, Ayora, Olot, Vic i Calonge
Consum amplia la tenda online a 50 poblacions com Torreblanca, Mojácar, Totana, Almansa, Ayora, Olot, Vic i Calonge
28 May, 2025
Consum obri una nova tenda en el parc comercial de Massanassa
21 May, 2025
El director general de Consum, Antonio Rodríguez. ha presentat este matí els resultats de la Cooperativa de 2024.
Consum va facturar 4.707,3 milions d’euros en 2024, un 7,3% més que l’any anterior
7 May, 2025
  • Història
  • Missió, visió i valors
  • Òrgans de direcció, administració i control
  • Els nostres supermercats
  • Xarxa Logística
  • Premsa
  • Contacte
  • Canal Ètic, Sistema Intern d’Informació i Canal de Denúncies

900 500 126
Atenció al client de Consum
Consum
Avís legal | Condicions d'ús | Condicions d'ús i privacitat particulars | Política de privacitat | Política de cookies | | Capital Social Voluntari | Xarxes socials | Declaración de Accesibilidad

© Copyright - Consum Cooperativa 2024