Sorry, you need to enable JavaScript to visit this website.
Búsqueda
Shopping Cart
Breadcrumbs

Rakel Cernicharo

Subtítulo

Els cinc aliments preferits de la chef Rakel Cernicharo quan fa la compra en Consum

Imagen destacada
Rakel Cernicharo
Body

Per la realització d'este reportatge, Rakel Cernicharo i Consum entreguen 500 € en aliments a la Protectora Modepran.


La jove cuinera valenciana, guanyadora de la quarta edició de Top Chef, va començar a trastejar a la cuina de xiqueta, preparant el menjar per a les seues nines. Amb 13 ja es defensava entre paelles i cassoles i amb 14 va tindre el seu primer accident en els fogons amb cremades de tercer grau. Després d’estudiar cant i belles arts, es va adonar que la seua autèntica vocació passava per dedicar-se a cuinar professionalment. Després de passar uns anys a Londres, on va viure molt de prop la cuina vegana i macrobiòtica, va obrir el seu propi restaurant, Karak, amb tan sols 22 anys. La seua energia, la seua imaginació i una personalitat que desborda es reflectixen en les seues creacions culinàries, que l’han portat a conquistar no només el jurat del popular concurs, sinó tots els aficionats a la bona taula. 


Açí van el seus "cinc de":

AMETLES

Sempre intente menjar-ne 4 o 5 al dia pels antioxidants que tenen; me les menge amb pell, perquè ahí és on estan els nutrients. Juntament amb les anous, crec que són la fruita seca imprescindible i les utilitze molt en les meues receptes.

XOCOLATE

Jo no podria viure sense xocolate. En menge cada diumenge de vesprada, quan arribe a casa del restaurant, veient una pel·lícula. De tots, em quede amb el xocolate negre, per les moltes propietats que té, com ara cuidar l’esmalt dental. Proveu-ho!

PA

El pa és un producte bàsic. M’encanta fer els meus propis pans. En menge de tot tipus i els utilitze amb tot: amb xocolate, amb formatge, amb pernil... i al restaurant m’agrada que cada plat porte el seu pa.

TOMACA VALENCIANA

La tomaca de la meua terra! En necessite a les nits d’estiu, amb un poquet d’oli d’oliva i sal. A més, ara ací a València hem rescatat la tomaca rosa valenciana i és una meravella. Esta no necessita ni sal ni oli d’oliva, te la pots menjar a mossos. Una autèntica salvatjada.

OUS

Els ous em fascinen perquè es poden convertir en mil coses: un remenat, una tortada, un crep, una truita, passat per aigua... En la cuina n’utilitzem cada dia. Però, sobretot, m’agrada blanquejar els rovells, muntar les clares, ajuntar-ho tot i menjar-ho cru amb una mica de gofio (farina de mill torrada).

Comentaris (0)
Modal Register