Sorry, you need to enable JavaScript to visit this website.
Búsqueda
Shopping Cart
Breadcrumbs

Cremes refermants: combat la flaccidesa

Subtítulo
Les cremes refermants ens ajuden a combatre la flaccidesa facial i corporal gràcies als seus actius. Descobrix quines són les millors segons la teua pell.
Imagen destacada
Cremas reafirmantes: combate la flacidez
Body

 

 

 

Què són exactament les cremes refermants?

 

Tal com hem comentat més amunt, les cremes refermants ajuden a evitar la flaccidesa, però, a més, l’avantatge d’estes cremes és que la majoria porten altres compostos per a hidratar, aportar antioxidants i, inclús, eliminar greix. Es tracta de productes 2 en 1 o 3 en 1 que també oferixen avantatges addicionals, com ara l’eliminació d’estries o l’activació de la microcirculació, entre d’altres.

 

 

La majoria dels productes refermants són polivalents, que significa que poden aplicar-se en diferents parts del cos. Així, en un mateix producte tindràs tot el que necessites per a tonificar la pell de l’abdomen, braços o glutis. Per a refermar la zona facial, sí que es recomanen productes específics per a la zona.

 

Quan s’ha de començar a usar cremes refermants?

 

Això depén molt de cada persona i de cada pell. No hi ha una edat exacta per a començar a usar-les. És recomanable començar a utilitzar-les quan notes que la teua pell ja no és el que era i que tens zones que notes més blanes.

 

 

Quins són els ingredients més utilitzats en les cremes refermants?

 

Encara que cada producte i marca té una fórmula pròpia, sí que és cert que hi ha ingredients comuns que s’usen en la majoria, com, per exemple, l’elastina, l’àcid hialurònic o el col·lagen.

També hi ha components com el te o la cafeïna, que se solen utilitzar pel seu poder antioxidant; i vitamines del tipus A, B, C i E, per les propietats regeneradores, hidratants i antioxidants que tenen.

 

 

Manera d’aplicar la crema refermant segons la zona

 

  • Panxa: Massatge circular amb la palma de la mà al voltant del melic.
  • Cuixes: Massatge ascendent des del genoll fins a l’engonal.
  • Braços: Massatge ascendent des del colze fins a l’axil·la.
  • Pit: Massatge semicircular en direcció a l’axil·la.
  • Cara: Massatge ascendent pel front, pòmuls i barbeta.

 

Comentaris (0)
Modal Register