WEB ACCESSIBLE

ATENCIÓ AL CLIENT

ACCÉS Socis-Clients

  • Benvinguts
    • Bienvenidos
    • Welcome
  • Bienvenidos
  • Welcome
Consum
ConsumConsum
  • Inici
  • Història
  • Missió, visió i valors
  • Òrgans de direcció, administració i control
  • Els nostres supermercats
  • Tenda en línia
  • Xarxa Logística
  • Canal Ètic, Sistema Intern d’Informació i Canal de Denúncies
  • Charter
  • Treballa amb nosaltres
  • Premsa
  • Atenció al client
  • Contacte
  • Inici
  • Història
  • Missió, visió i valors
  • Òrgans de direcció, administració i control
  • Els nostres supermercats
  • Tenda en línia
  • Xarxa Logística
  • Canal Ètic, Sistema Intern d’Informació i Canal de Denúncies
  • Charter
  • Treballa amb nosaltres
  • Premsa
  • Atenció al client
  • Contacte

Consum creix a Andalusia i estrena una nova tenda a la localitat granadina de Vegas del Genil

You are here:
  1. Home
  2. Uncategorized @va
  3. Consum creix a Andalusia i…
24 July, 2024

S’han contractat 34 persones de la zona per a la posada en marxa del supermercat

Consum obri demà la segona tenda de l’exercici 2024 a la localitat del Vegas del Genil (Granada). Amb esta nova obertura, la novena de la província de Granada, la Cooperativa arriba als 36 establiments a Andalusia, entre tendes pròpies (24) i franquícies Charter (12).

En els pròxims mesos, Consum té previst mantindre el ritme de creixement i obrir catorze supermercats més per a seguir ampliant la seua xarxa de tendes. Està previst posar en marxa 2 establiments a Andalusia, 6 a la Comunitat Valenciana, 3 a Catalunya, 2 a la Regió de Múrcia i 1 més a Castella-la Manxa.

Per a la posada en marxa d’este supermercat, Consum ha contractat 34 treballadors de la localitat i poblacions pròximes, i manté així l’aposta per l’economia local i la proximitat del domicili particular al lloc de treball.

La nova tenda de Vegas del Genil es troba a l’encreuament que unix la carretera de Purchil-Belicena amb el camí de Purchilejo, just a la rotonda d’accés al municipi, amb un horari de dilluns a dissabte, de 9:00 a 21:30 hores. Té una superfície de venda de més de 1.365 m2, una zona d’aparcament amb 99 places i plaques solars per a l’autoconsum. A més, disposa de 3 caixes d’autopagament per tal d’agilitzar les compres menudes. Els clients poden disfrutar d’atenció personalitzada en pescateria, xarcuteria i carnisseria, secció de fruita i verdura a granel, forn, secció de perfumeria i marques exclusives Consum.

 

El treball que busques

Consum és una de les millors empreses per a treballar a Espanya, tal com acredita el certificat Top Employers, que la Cooperativa va obtindre l’exercici passat per onzé any consecutiu.

Durant l’any passat, Consum va implantar la setmana laboral de cinc dies en el 100% de la xarxa de tendes i plataformes i, així, s’ha convertit en la primera empresa del sector retail que aplica esta mesura de conciliació en totes les tendes. A més, al febrer de 2024 va aplicar una pujada salarial del 3,6% per al 100% de la plantilla.

D’altra banda, la plantilla disfruta de jornada contínua, cinc setmanes de vacances, proximitat del lloc de treball al domicili, participació en els beneficis de la Cooperativa i flexibilitat per a conciliar la vida personal i la professional.

Descarregar nota de premsa

Descarregar tall de veu 

24 July, 2024

Post navigation

PreviousPrevious post:Consum compra 7.045 tones de fruita de pinyol d’origen local, un 20% més que la campanya anteriorNextNext post:Charter obri més d’una vintena de tendes en el primer semestre de 2024

Noticias relacionadas

Consum obri una nova tenda en el parc comercial de Massanassa
21 May, 2025
El director general de Consum, Antonio Rodríguez. ha presentat este matí els resultats de la Cooperativa de 2024.
Consum va facturar 4.707,3 milions d’euros en 2024, un 7,3% més que l’any anterior
7 May, 2025
Consum de Paiporta (Plaça de l'església)
Consum reobri l’última de les tres tendes afectades per la dana a Paiporta
24 April, 2025
Plataforma de Silla.
La plataforma logística de Consum de Silla obté el certificat Lean ISO 18404 que avala la sostenibilitat de la seua gestió
16 April, 2025
El Consum d'Algemesí (Avda. Generalitat) ha reobert hui les seues portes després de la dana.
  Consum reobri hui dos de les tendes afectades per la dana a Algemesí i Sedaví
10 April, 2025
Trabajadores del Consum de Villarrobledo (Albacete).
Consum oferix més de 3.500 llocs de treball per reforçar la seua plantilla a la campanya d’estiu  
7 April, 2025
  • Història
  • Missió, visió i valors
  • Òrgans de direcció, administració i control
  • Els nostres supermercats
  • Xarxa Logística
  • Premsa
  • Contacte
  • Canal Ètic, Sistema Intern d’Informació i Canal de Denúncies

900 500 126
Atenció al client de Consum
Consum
Avís legal | Condicions d'ús | Condicions d'ús i privacitat particulars | Política de privacitat | Política de cookies | | Capital Social Voluntari | Xarxes socials | Declaración de Accesibilidad

© Copyright - Consum Cooperativa 2024