WEB ACCESSIBLE

ATENCIÓ AL CLIENT

ACCÉS Socis-Clients

  • Benvinguts
    • Bienvenidos
    • Welcome
  • Bienvenidos
  • Welcome
Consum
ConsumConsum
  • Inici
  • Història
  • Missió, visió i valors
  • Òrgans de direcció, administració i control
  • Els nostres supermercats
  • Tenda en línia
  • Xarxa Logística
  • Canal Ètic, Sistema Intern d’Informació i Canal de Denúncies
  • Charter
  • Treballa amb nosaltres
  • Premsa
  • Atenció al client
  • Contacte
  • Inici
  • Història
  • Missió, visió i valors
  • Òrgans de direcció, administració i control
  • Els nostres supermercats
  • Tenda en línia
  • Xarxa Logística
  • Canal Ètic, Sistema Intern d’Informació i Canal de Denúncies
  • Charter
  • Treballa amb nosaltres
  • Premsa
  • Atenció al client
  • Contacte

Consum dona més de 5.000 tones d’aliments des de començament d’any, el 77% producte fresc

You are here:
  1. Home
  2. Uncategorized @va
  3. Consum dona més de 5.000…
27 September, 2024
La Cooperativa se suma a la 7a Setmana contra el Malbaratament Alimentari d’AECOC compartint consells d’aprofitament

La Cooperativa se suma a la 7a Setmana contra el Malbaratament Alimentari d’AECOC compartint consells d’aprofitament

La Cooperativa se suma a la 7a Setmana contra el Malbaratament Alimentari d’AECOC compartint consells d’aprofitament

 Consum ha donat, per mitjà del programa Profit, 5.036 tones d’aliments a col·lectius vulnerables entre febrer i agost de 2024, un 6% més que en el mateix període de l’any anterior. El 77% dels aliments que s’han donat són productes frescos, procedents de les seccions de fruita i verdura, carnisseria, xarcuteria, peix envasat i forn. El valor total dels aliments que ha donat la Cooperativa ascendix a 15,8 milions d’euros.

Amb este programa de gestió responsable d’aliments, la Cooperativa reduïx el malbaratament alimentari i afavorix una alimentació més variada entre les persones beneficiàries. A més, minimitza l’impacte en l’entorn, ja que amb esta donació s’ha evitat l’emissió de 1.814 tones de CO2, que s’haurien generat si s’hagueren convertit finalment en residus.

La Cooperativa s’ha sumat esta setmana, del 23 al 29 de setembre, a la campanya de sensibilització de la 7a Setmana contra el Malbaratament Alimentari que impulsa l’Associació de Fabricants i Distribuïdors (AECOC), compartint missatges sobre la necessitat de fer un consum responsable i aportant als clients consells sobre aprofitament en la seua xarxa de tendes i mitjançant els seus perfils oficials en les xarxes socials.

Alimentació responsable i variada

El programa Profit de Consum és una de les línies principals d’actuació del Pla de Prevenció del Malbaratament Alimentari de la Cooperativa. Este projecte és possible gràcies a la implicació d’entitats socials, ONG, bancs d’aliments i menjadors socials, que permet donar els productes que Consum retira de la venda però que són perfectament aptes per al consum. Els aliments donats són productes que mantenen íntegre l’envàs i també l’etiquetatge i provenen de totes les plataformes de totes les seccions de les tendes, de les escoles de frescos i de les plataformes logístiques de la Cooperativa.

 

Gràcies a la tasca dels més de 1.400 voluntaris de les diverses entitats i associacions d’ajuda a col·lectius vulnerables que col·laboren amb Consum, els aliments es repartixen cada dia entre les persones que ho necessiten i és possible ajudar milers de famílies cada any.

En l’exercici 2023 passat, Consum va donar 8.516 tones d’aliments dins del Programa Profit. Els aliments van suposar un valor de 27,7 milions d’euros, un 6% més que l’any anterior. A més, gràcies a esta iniciativa, durant l’any passat es va evitar que 2.981 tones de CO2 s’emeteren a l’atmosfera, i així es va minimitzar l’impacte sobre l’entorn de la Cooperativa i es va reduir la seua petjada de carboni.

Dins del Pla de Prevenció del Malbaratament Alimentari, la Cooperativa té en marxa altres projectes i iniciatives que tenen com a finalitat afavorir l’aprofitament dels aliments a casa dels clients, com són el foment de la venda a granel i en el mostrador per a adaptar les quantitats a les necessitats de cada client, els descomptes especials aplicats a productes en liquidació, la innovació i la varietat de formats per a millorar la conservació dels aliments, a més de la seua adaptació a les necessitats actuals de les famílies o la difusió de receptes i idees per a maximitzar les possibilitats de tots els tipus de rebost, entre d’altres.

 

Descarregar nota de premsa

Descarregar tall de veu

27 September, 2024

Post navigation

PreviousPrevious post:Consum obri la seua tercera tenda del 2024 a Huércal de Almería i suma un total de 38 supermercats a Andalusia  NextNext post:Consum obri dos noves tendes a València i arriba als 300 supermercats a la Comunitat

Noticias relacionadas

Consum obri una nova tenda en el parc comercial de Massanassa
21 May, 2025
El director general de Consum, Antonio Rodríguez. ha presentat este matí els resultats de la Cooperativa de 2024.
Consum va facturar 4.707,3 milions d’euros en 2024, un 7,3% més que l’any anterior
7 May, 2025
Consum de Paiporta (Plaça de l'església)
Consum reobri l’última de les tres tendes afectades per la dana a Paiporta
24 April, 2025
Plataforma de Silla.
La plataforma logística de Consum de Silla obté el certificat Lean ISO 18404 que avala la sostenibilitat de la seua gestió
16 April, 2025
El Consum d'Algemesí (Avda. Generalitat) ha reobert hui les seues portes després de la dana.
  Consum reobri hui dos de les tendes afectades per la dana a Algemesí i Sedaví
10 April, 2025
Trabajadores del Consum de Villarrobledo (Albacete).
Consum oferix més de 3.500 llocs de treball per reforçar la seua plantilla a la campanya d’estiu  
7 April, 2025
  • Història
  • Missió, visió i valors
  • Òrgans de direcció, administració i control
  • Els nostres supermercats
  • Xarxa Logística
  • Premsa
  • Contacte
  • Canal Ètic, Sistema Intern d’Informació i Canal de Denúncies

900 500 126
Atenció al client de Consum
Consum
Avís legal | Condicions d'ús | Condicions d'ús i privacitat particulars | Política de privacitat | Política de cookies | | Capital Social Voluntari | Xarxes socials | Declaración de Accesibilidad

© Copyright - Consum Cooperativa 2024