WEB ACCESSIBLE

ATENCIÓ AL CLIENT

ACCÉS Socis-Clients

  • Benvinguts
    • Bienvenidos
  • Bienvenidos
Consum
ConsumConsum
  • Inici
  • Història
  • Missió, visió i valors
  • Òrgans de direcció, administració i control
  • Els nostres supermercats
  • Tenda en línia
  • Xarxa Logística
  • Canal Ètic, Sistema Intern d’Informació i Canal de Denúncies
  • Charter
  • Treballa amb nosaltres
  • Premsa
  • Atenció al client
  • Contacte
  • Inici
  • Història
  • Missió, visió i valors
  • Òrgans de direcció, administració i control
  • Els nostres supermercats
  • Tenda en línia
  • Xarxa Logística
  • Canal Ètic, Sistema Intern d’Informació i Canal de Denúncies
  • Charter
  • Treballa amb nosaltres
  • Premsa
  • Atenció al client
  • Contacte

Consum reduïx 502 tones de sucre, sal i greix en la seua marca pròpia

You are here:
  1. Home
  2. Uncategorized @va
  3. Consum reduïx 502 tones de…
25 February, 2021
Consum reduïx 502 tones de sucre, sal i greix en la seua marca pròpia

Consum reduïx 502 tones de sucre, sal i greix en la seua marca pròpia

La Cooperativa complix el seu compromís amb l’Estratègia NAOS i ha reformulat aliments i begudes de marca pròpia per reduir estos tres components de manera significativa

Consum ha reduït 502 tones en total de sucre, sal i greixos saturats en els productes de marca pròpia. D’esta manera, la Cooperativa complix el seu compromís amb l’Estratègia NAOS i ha reformulat aliments i begudes de la seua marca pròpia per reduir estos tres components de manera significativa en més del 18% de tots els productes marca Consum disponibles en els seus supermercats.

Per a arribar a eixa reducció, Consum ha dut a terme actuacions sobre 22 famílies d’aliments: en concret, 288 actuacions en 206 productes, en els quals ha eliminat 352 t de sucre en 15 famílies d’aliments, ha reduït 12 t de sal en 11 famílies i ha disminuït 138 t de greixos saturats en 10 famílies d’aliments.

La salut i la sostenibilitat es consoliden com una demanda per als consumidors, cada vegada més conscients de l’aportació nutricional o de l’impacte dels productes. Per això, la Cooperativa ha continuat amb la reformulació saludable de productes de la seua marca pròpia, dins del marc de l’Estratègia NAOS, i continuarà treballant-hi els pròxims anys.

El Pla de Col·laboració per a la Millora de la Composició dels Aliments i Begudes de l’Estratègia NAOS (Estratègia per a la Nutrició, Activitat Física i Prevenció de l’Obesitat) és una iniciativa de l’Agència Espanyola de Seguretat Alimentària i Nutrició (AESAN), que recull els compromisos de reformulació de fabricants i distribució alimentària per a la reducció de sucres afegits, sal i greixos saturats en aliments i begudes de consum habitual en xiquets, joves i famílies. L’objectiu és lluitar contra l’obesitat infantil i promoure una alimentació saludable. Entre eixos aliments es troben els aperitius salats, les begudes refrescants, la brioixeria, els cereals, les cremes de verdures, les galletes, els gelats, els nèctars de fruites, els lactis o el pa, entre d’altres.

Exemples tangibles
Com a exemples d’estes actuacions, Consum destaca la reducció de 87 t de sucre en la família de iogurts, la reducció de 81 t de sucre en els refrescos o la reducció de 23 t de sucre en els cereals. La Cooperativa subratlla també la disminució conjunta de sucre i greixos saturats en les galletes, amb minves de 27 t i 26 t, respectivament, com també en les galletes infantils, on la rebaixa de sucre i de greixos saturats ha arribat a les 14 t, respectivament. També en el cas de la brioixeria Consum ha arribat a reduir 34 t de sucre i 17 t de greixos saturats. Quant a la família d’aperitius, la disminució de greixos saturats ha arribat a les 42 t. Pel que fa a la reducció de sal, les salsitxes de Frankfurt en tenen ara 2,5 t menys i les creïlles fregides 1,2 t menys, entre d’altres.

 

Descarregar nota de premsa

25 February, 2021

Post navigation

PreviousPrevious post:Charter desembarca a Reus (Tarragona) amb un nou supermercatNextNext post:Charter obri dos nous supermercats a València i El Prat de Llobregat (Barcelona)

Noticias relacionadas

Consum obri una nova tenda en el parc comercial de Massanassa
21 May, 2025
El director general de Consum, Antonio Rodríguez. ha presentat este matí els resultats de la Cooperativa de 2024.
Consum va facturar 4.707,3 milions d’euros en 2024, un 7,3% més que l’any anterior
7 May, 2025
Consum de Paiporta (Plaça de l'església)
Consum reobri l’última de les tres tendes afectades per la dana a Paiporta
24 April, 2025
Plataforma de Silla.
La plataforma logística de Consum de Silla obté el certificat Lean ISO 18404 que avala la sostenibilitat de la seua gestió
16 April, 2025
El Consum d'Algemesí (Avda. Generalitat) ha reobert hui les seues portes després de la dana.
  Consum reobri hui dos de les tendes afectades per la dana a Algemesí i Sedaví
10 April, 2025
Trabajadores del Consum de Villarrobledo (Albacete).
Consum oferix més de 3.500 llocs de treball per reforçar la seua plantilla a la campanya d’estiu  
7 April, 2025
  • Història
  • Missió, visió i valors
  • Òrgans de direcció, administració i control
  • Els nostres supermercats
  • Xarxa Logística
  • Premsa
  • Contacte
  • Canal Ètic, Sistema Intern d’Informació i Canal de Denúncies

900 500 126
Atenció al client de Consum
Consum
Avís legal | Condicions d'ús | Condicions d'ús i privacitat particulars | Política de privacitat | Política de cookies | | Capital Social Voluntari | Xarxes socials | Declaración de Accesibilidad

© Copyright - Consum Cooperativa 2024