WEB ACCESSIBLE

ATENCIÓ AL CLIENT

ACCÉS Socis-Clients

  • Benvinguts
    • Bienvenidos
  • Bienvenidos
Consum
ConsumConsum
  • Inici
  • Història
  • Missió, visió i valors
  • Òrgans de direcció, administració i control
  • Els nostres supermercats
  • Tenda en línia
  • Xarxa Logística
  • Canal Ètic, Sistema Intern d’Informació i Canal de Denúncies
  • Charter
  • Treballa amb nosaltres
  • Premsa
  • Atenció al client
  • Contacte
  • Inici
  • Història
  • Missió, visió i valors
  • Òrgans de direcció, administració i control
  • Els nostres supermercats
  • Tenda en línia
  • Xarxa Logística
  • Canal Ètic, Sistema Intern d’Informació i Canal de Denúncies
  • Charter
  • Treballa amb nosaltres
  • Premsa
  • Atenció al client
  • Contacte

Consum reduïx 502 tones de sucre, sal i greix en la seua marca pròpia

You are here:
  1. Home
  2. Uncategorized @va
  3. Consum reduïx 502 tones de…
25 February, 2021
Consum reduïx 502 tones de sucre, sal i greix en la seua marca pròpia

Consum reduïx 502 tones de sucre, sal i greix en la seua marca pròpia

La Cooperativa complix el seu compromís amb l’Estratègia NAOS i ha reformulat aliments i begudes de marca pròpia per reduir estos tres components de manera significativa

Consum ha reduït 502 tones en total de sucre, sal i greixos saturats en els productes de marca pròpia. D’esta manera, la Cooperativa complix el seu compromís amb l’Estratègia NAOS i ha reformulat aliments i begudes de la seua marca pròpia per reduir estos tres components de manera significativa en més del 18% de tots els productes marca Consum disponibles en els seus supermercats.

Per a arribar a eixa reducció, Consum ha dut a terme actuacions sobre 22 famílies d’aliments: en concret, 288 actuacions en 206 productes, en els quals ha eliminat 352 t de sucre en 15 famílies d’aliments, ha reduït 12 t de sal en 11 famílies i ha disminuït 138 t de greixos saturats en 10 famílies d’aliments.

La salut i la sostenibilitat es consoliden com una demanda per als consumidors, cada vegada més conscients de l’aportació nutricional o de l’impacte dels productes. Per això, la Cooperativa ha continuat amb la reformulació saludable de productes de la seua marca pròpia, dins del marc de l’Estratègia NAOS, i continuarà treballant-hi els pròxims anys.

El Pla de Col·laboració per a la Millora de la Composició dels Aliments i Begudes de l’Estratègia NAOS (Estratègia per a la Nutrició, Activitat Física i Prevenció de l’Obesitat) és una iniciativa de l’Agència Espanyola de Seguretat Alimentària i Nutrició (AESAN), que recull els compromisos de reformulació de fabricants i distribució alimentària per a la reducció de sucres afegits, sal i greixos saturats en aliments i begudes de consum habitual en xiquets, joves i famílies. L’objectiu és lluitar contra l’obesitat infantil i promoure una alimentació saludable. Entre eixos aliments es troben els aperitius salats, les begudes refrescants, la brioixeria, els cereals, les cremes de verdures, les galletes, els gelats, els nèctars de fruites, els lactis o el pa, entre d’altres.

Exemples tangibles
Com a exemples d’estes actuacions, Consum destaca la reducció de 87 t de sucre en la família de iogurts, la reducció de 81 t de sucre en els refrescos o la reducció de 23 t de sucre en els cereals. La Cooperativa subratlla també la disminució conjunta de sucre i greixos saturats en les galletes, amb minves de 27 t i 26 t, respectivament, com també en les galletes infantils, on la rebaixa de sucre i de greixos saturats ha arribat a les 14 t, respectivament. També en el cas de la brioixeria Consum ha arribat a reduir 34 t de sucre i 17 t de greixos saturats. Quant a la família d’aperitius, la disminució de greixos saturats ha arribat a les 42 t. Pel que fa a la reducció de sal, les salsitxes de Frankfurt en tenen ara 2,5 t menys i les creïlles fregides 1,2 t menys, entre d’altres.

 

Descarregar nota de premsa

25 February, 2021

Post navigation

PreviousPrevious post:Charter desembarca a Reus (Tarragona) amb un nou supermercatNextNext post:Charter obri dos nous supermercats a València i El Prat de Llobregat (Barcelona)

Noticias relacionadas

Nova tenda Consum a Caravaca de la Cruz. (avinguda de los Andanes, 5).
Consum obri la segona tenda a Caravaca de la Cruz i arriba a 52 supermercats a la Regió de Múrcia
18 June, 2025
Consum compra 13.200 tones de creïlla nacional, un 6% més que en 2024
13 June, 2025
Consum obri una nova tenda a Albox i continua amb els seus plans de creixement a Andalusia
12 June, 2025
Nueva teienda de Sueca en el centro comercial Sueca Parc
Consum obri dos noves tendes a Sueca i Torrevieja i ja supera les 500 tendes pròpies
4 June, 2025
Consum amplia la tenda online a 50 poblacions com Torreblanca, Mojácar, Totana, Almansa, Ayora, Olot, Vic i Calonge
Consum amplia la tenda online a 50 poblacions com Torreblanca, Mojácar, Totana, Almansa, Ayora, Olot, Vic i Calonge
28 May, 2025
Consum obri una nova tenda en el parc comercial de Massanassa
21 May, 2025
  • Història
  • Missió, visió i valors
  • Òrgans de direcció, administració i control
  • Els nostres supermercats
  • Xarxa Logística
  • Premsa
  • Contacte
  • Canal Ètic, Sistema Intern d’Informació i Canal de Denúncies

900 500 126
Atenció al client de Consum
Consum
Avís legal | Condicions d'ús | Condicions d'ús i privacitat particulars | Política de privacitat | Política de cookies | | Capital Social Voluntari | Xarxes socials | Declaración de Accesibilidad

© Copyright - Consum Cooperativa 2024