WEB ACCESSIBLE

ATENCIÓ AL CLIENT

ACCÉS Socis-Clients

  • Benvinguts
    • Bienvenidos
    • Welcome
  • Bienvenidos
  • Welcome
Consum
ConsumConsum
  • Inici
  • Història
  • Missió, visió i valors
  • Òrgans de direcció, administració i control
  • Els nostres supermercats
  • Tenda en línia
  • Xarxa Logística
  • Canal Ètic, Sistema Intern d’Informació i Canal de Denúncies
  • Charter
  • Treballa amb nosaltres
  • Premsa
  • Atenció al client
  • Contacte
  • Inici
  • Història
  • Missió, visió i valors
  • Òrgans de direcció, administració i control
  • Els nostres supermercats
  • Tenda en línia
  • Xarxa Logística
  • Canal Ètic, Sistema Intern d’Informació i Canal de Denúncies
  • Charter
  • Treballa amb nosaltres
  • Premsa
  • Atenció al client
  • Contacte

Consum desembarca a Onda amb el seu quart supermercat de l’any

You are here:
  1. Home
  2. Uncategorized @va
  3. Consum desembarca a Onda amb…
9 September, 2020
Consum desembarca a Onda amb el seu quart supermercat de l’any

Consum desembarca a Onda amb el seu quart supermercat de l’any

Es tracta de la primera tenda que la Cooperativa obri a la localitat, és ecoeficient, compta amb el nou model i ha generat 51 llocs de treball estables

Consum obri un nou supermercat a Onda (Castelló), amb el qual desembarca a la localitat. Es tracta del quart establiment que inaugura des de començament d’any i ha suposat la creació de 51 llocs de treball procedents, en la seua majoria, de la localitat. És un supermercat ecoeficient, que disposa, a més, del nou model de tenda, que va ser inaugurat per primera vegada en el supermercat castellonenc de Benicàssim, al desembre de 2019.

Situat a l’avinguda de Catalunya, núm. 6, el nou supermercat d’Onda consumix un 40% menys d’energia que un supermercat convencional, gràcies a les seues instal·lacions frigorífiques que utilitzen CO₂, un refrigerant natural que reduïx les emissions d’efecte d’hivernacle. Amb esta nova obertura, Consum arriba als 67 súpers a la província de Castelló, entre tendes pròpies i franquícies Charter.

El nou Consum d’Onda, de 1.320 m² de superfície, té un horari d’atenció al públic de dilluns a dissabte de 9.00 a 21.30 hores. Compta amb atenció personalitzada en pescateria, xarcuteria i carnisseria, secció de fruita i verdura al detall, forn i la secció de perfumeria de Consum, amb atenció personalitzada i les marques exclusives Kyrey, Kyrey for Men, Kyrey Pharma i Consum Kids. També disposa de compra a domicili i 17 places d’aparcament gratuït per a facilitar les compres. A més, té un punt de recàrrega per a cotxes elèctrics.

Expansió de Consum a Castelló
Consum té previst obrir un altre supermercat més en esta província abans de finalitzar l’any, concretament, a Castelló capital. En els últims tres anys, la Cooperativa ha obert 4 supermercats propis a la província: a Vila-real, Castelló capital a la plaça del País Valencià, a Almassora i a Benicàssim.

Actualment, Consum disposa de 35 supermercats propis a la província de Castelló i, amb l’obertura d’Onda, supera els 450 a tota la Comunitat Valenciana, entre tendes pròpies i franquícies Charter.

Nou model de tenda
Preval l’experiència del client i la sostenibilitat, amb la simplificació dels mobles, la disposició dels productes, els colors i la il·luminació, per a facilitar la compra i que siga personalitzada, còmoda i àgil. Consum té previst implantar este nou model de tenda en totes les noves obertures que faça a partir d’ara, com també en les reformes.

S’han prioritzat les seccions de frescos, com a element diferenciador de Consum, donant més protagonisme a l’experiència del client, mitjançant una nova disposició del producte en una altura òptima. També s’ha millorat l’experiència, mitigant el so del paviment amb unes rajoles especials, i s’ha suprimit la major part dels cartells aeris, eliminant el “soroll visual” i buscant una informació més clara sobre el fons blanc del mobiliari, per a facilitar la comprensió del missatge. En l’ambientació predominen els tons clars i naturals, on el taronja corporatiu de Consum es manté de manera subtil, però no és el protagonista del supermercat.

 

Descarregar nota de premsa

9 September, 2020

Post navigation

PreviousPrevious post:Consum desembarca amb la seua tenda online a 15 poblacions de la comarca del Vallès Oriental de BarcelonaNextNext post:Consum impulsa 25 iniciatives per a la consecució dels ODS en el seu 5t aniversari

Noticias relacionadas

Consum obri una nova tenda en el parc comercial de Massanassa
21 May, 2025
El director general de Consum, Antonio Rodríguez. ha presentat este matí els resultats de la Cooperativa de 2024.
Consum va facturar 4.707,3 milions d’euros en 2024, un 7,3% més que l’any anterior
7 May, 2025
Consum de Paiporta (Plaça de l'església)
Consum reobri l’última de les tres tendes afectades per la dana a Paiporta
24 April, 2025
Plataforma de Silla.
La plataforma logística de Consum de Silla obté el certificat Lean ISO 18404 que avala la sostenibilitat de la seua gestió
16 April, 2025
El Consum d'Algemesí (Avda. Generalitat) ha reobert hui les seues portes després de la dana.
  Consum reobri hui dos de les tendes afectades per la dana a Algemesí i Sedaví
10 April, 2025
Trabajadores del Consum de Villarrobledo (Albacete).
Consum oferix més de 3.500 llocs de treball per reforçar la seua plantilla a la campanya d’estiu  
7 April, 2025
  • Història
  • Missió, visió i valors
  • Òrgans de direcció, administració i control
  • Els nostres supermercats
  • Xarxa Logística
  • Premsa
  • Contacte
  • Canal Ètic, Sistema Intern d’Informació i Canal de Denúncies

900 500 126
Atenció al client de Consum
Consum
Avís legal | Condicions d'ús | Condicions d'ús i privacitat particulars | Política de privacitat | Política de cookies | | Capital Social Voluntari | Xarxes socials | Declaración de Accesibilidad

© Copyright - Consum Cooperativa 2024