WEB ACCESSIBLE

ATENCIÓ AL CLIENT

ACCÉS Socis-Clients

  • Benvinguts
    • Bienvenidos
    • Welcome
  • Bienvenidos
  • Welcome
Consum
ConsumConsum
  • Inici
  • Història
  • Missió, visió i valors
  • Òrgans de direcció, administració i control
  • Els nostres supermercats
  • Tenda en línia
  • Xarxa Logística
  • Canal Ètic, Sistema Intern d’Informació i Canal de Denúncies
  • Charter
  • Treballa amb nosaltres
  • Premsa
  • Atenció al client
  • Contacte
  • Inici
  • Història
  • Missió, visió i valors
  • Òrgans de direcció, administració i control
  • Els nostres supermercats
  • Tenda en línia
  • Xarxa Logística
  • Canal Ètic, Sistema Intern d’Informació i Canal de Denúncies
  • Charter
  • Treballa amb nosaltres
  • Premsa
  • Atenció al client
  • Contacte

Consum obri a Albacete el seu sèptim supermercat de l’any

You are here:
  1. Home
  2. Uncategorized @va
  3. Consum obri a Albacete el…
26 October, 2022
Consum obri a Albacete el seu sèptim supermercat de l’any

Consum obri a Albacete el seu sèptim supermercat de l’any

La Cooperativa ha contractat 48 persones de la ciutat i poblacions pròximes, en una aposta per l’economia local i la conciliació, per a este supermercat ecoeficient de 1.350 m²

Consum obri un nou supermercat a Albacete, amb el qual suma set obertures des de començament d’any. La Cooperativa ha contractat 48 persones de la ciutat i poblacions pròximes, en una aposta per l’economia local i la conciliació, com una part dels seus valors cooperatius. Amb esta tenda, Consum arriba als 5 establiments a la ciutat d’Albacete i als 13 a la província.

Es tracta d’un supermercat ecoeficient, que consumix un 40% menys d’energia que un de convencional i respon a l’aposta de Consum per la sostenibilitat de la seua activitat. Amb este supermercat, la Cooperativa arriba a les 68 tendes a Castella-la Manxa, entre pròpies i franquícies Charter.

El nou supermercat d’Albacete, de 1.350 m² de superfície, està situat a l’avinguda de Ramón Menéndez Pidal, núm. 60, en ple centre d’Albacete, entre el barri d’El Pilar i el barri de La Industria, i compta amb 22 places de pàrquing gratuït i dos punts per a recàrrega de cotxe elèctric.

Té un horari d’atenció al públic de dilluns a dissabte de 9.00 a 21.30 hores. Disposa de compra a domicili, atenció personalitzada en pescateria, xarcuteria i carnisseria, secció de fruita i verdura al detall, forn i la secció de perfumeria de Consum, amb atenció personalitzada i les marques exclusives Consum, Kyrey, Kyrey for Men, Kyrey Pharma, Vitality, Consum ECO i Consum Kids.

El nou Consum d’Albacete seguix el nou model de tenda, en el qual preval l’experiència del client i la sostenibilitat, amb la simplificació dels mobles, la disposició dels productes, els colors i la il·luminació per a facilitar la compra i que siga personalitzada, còmoda i àgil, i s’hi atorga un protagonisme especial als productes frescos. També s’ha millorat l’experiència de compra mitigant el so del paviment amb unes rajoles especials, i s’ha suprimit la major part dels cartells aeris, amb la qual cosa s’ha eliminat el “soroll visual” per a oferir una informació més clara sobre el fons blanc del mobiliari.

Supermercat ecoeficient
Els supermercats ecoeficients de Consum disposen d’una tecnologia pionera en les seues instal·lacions frigorífiques, ja que utilitzen CO₂, un refrigerant natural per a la generació de fred, que reduïx les emissions de gasos d’efecte d’hivernacle. A això se sumen altres mesures d’eficiència energètica, com ara il·luminació led, instal·lació de portes i tapes en el mobiliari frigorífic, control domòtic, etc.

L’objectiu és reduir la petjada de carboni de la Cooperativa any rere any per a complir amb el compromís de ser neutra en emissions d’abast 1 i 2 en 2030. Això inclou les emissions directes de la Cooperativa procedents dels vehicles de l’organització, les fonts fixes d’emissions, així com les emissions generades per les fuites de gasos refrigerants (abast 1) i les emissions associades a la producció de l’electricitat que Consum necessita per a exercir la seua activitat (abast 2).

 

Descarregar nota de premsa
Descarregar tall de veu

26 October, 2022

Post navigation

PreviousPrevious post:El 68,6% de les llars espanyoles preferix estalviar i previndre davant la incertesa econòmicaNextNext post:Més de la mitat dels supermercats Consum ja tenen la setmana laboral de 5 dies

Noticias relacionadas

Consum obri una nova tenda en el parc comercial de Massanassa
21 May, 2025
El director general de Consum, Antonio Rodríguez. ha presentat este matí els resultats de la Cooperativa de 2024.
Consum va facturar 4.707,3 milions d’euros en 2024, un 7,3% més que l’any anterior
7 May, 2025
Consum de Paiporta (Plaça de l'església)
Consum reobri l’última de les tres tendes afectades per la dana a Paiporta
24 April, 2025
Plataforma de Silla.
La plataforma logística de Consum de Silla obté el certificat Lean ISO 18404 que avala la sostenibilitat de la seua gestió
16 April, 2025
El Consum d'Algemesí (Avda. Generalitat) ha reobert hui les seues portes després de la dana.
  Consum reobri hui dos de les tendes afectades per la dana a Algemesí i Sedaví
10 April, 2025
Trabajadores del Consum de Villarrobledo (Albacete).
Consum oferix més de 3.500 llocs de treball per reforçar la seua plantilla a la campanya d’estiu  
7 April, 2025
  • Història
  • Missió, visió i valors
  • Òrgans de direcció, administració i control
  • Els nostres supermercats
  • Xarxa Logística
  • Premsa
  • Contacte
  • Canal Ètic, Sistema Intern d’Informació i Canal de Denúncies

900 500 126
Atenció al client de Consum
Consum
Avís legal | Condicions d'ús | Condicions d'ús i privacitat particulars | Política de privacitat | Política de cookies | | Capital Social Voluntari | Xarxes socials | Declaración de Accesibilidad

© Copyright - Consum Cooperativa 2024