WEB ACCESSIBLE

ATENCIÓ AL CLIENT

ACCÉS Socis-Clients

  • Benvinguts
    • Bienvenidos
    • Welcome
  • Bienvenidos
  • Welcome
Consum
ConsumConsum
  • Inici
  • Història
  • Missió, visió i valors
  • Òrgans de direcció, administració i control
  • Els nostres supermercats
  • Tenda en línia
  • Xarxa Logística
  • Canal Ètic, Sistema Intern d’Informació i Canal de Denúncies
  • Charter
  • Treballa amb nosaltres
  • Premsa
  • Atenció al client
  • Contacte
  • Inici
  • Història
  • Missió, visió i valors
  • Òrgans de direcció, administració i control
  • Els nostres supermercats
  • Tenda en línia
  • Xarxa Logística
  • Canal Ètic, Sistema Intern d’Informació i Canal de Denúncies
  • Charter
  • Treballa amb nosaltres
  • Premsa
  • Atenció al client
  • Contacte

Consum obri a Tarazona de la Mancha (Albacete) el seu segon supermercat de l’any

You are here:
  1. Home
  2. Uncategorized @va
  3. Consum obri a Tarazona de…
25 April, 2019
Consum obri a Tarazona de la Mancha (Albacete) el seu segon supermercat de l'any

Consum obri a Tarazona de la Mancha (Albacete) el seu segon supermercat de l'any

La Cooperativa prosseguix la seua expansió per terres manxegues i preveu obrir 8 tendes més en esta comunitat durant 2019, entre pròpies i Charter

Consum ha obert un nou supermercat a Tarazona de la Mancha (Albacete), una tenda ecoeficient que ha suposat la creació de 35 llocs de treball. Situat al carrer de Luis de Góngora, s/n, és la segona tenda pròpia que la Cooperativa obri enguany. Consum prosseguix, d’esta manera, la seua expansió per Castella-la Manxa i preveu obrir 8 súpers més en esta comunitat durant 2019, entre tendes pròpies i franquícies Charter.

Este supermercat, de 910 m2 de superfície, consumix un 40% menys d’energia que un supermercat convencional. Amb esta nova tenda, Consum compta ja amb 10 supermercats propis a la província d’Albacete i arriba als 48 a Castella-la Manxa, entre tendes pròpies i franquícies Charter.

El nou Consum de Tarazona de la Mancha té un horari d’atenció al públic de dilluns a dissabte de 9.00 a 21.30 hores. Compta amb atenció personalitzada en pescateria, xarcuteria i carnisseria, secció de fruita i verdura al detall, forn i la secció de perfumeria de Consum, amb atenció personalitzada i les marques pròpies Kyrey, Consum Eco, Vitality i Consum Kids. També disposa de compra a domicili i 27 places d’aparcament gratuït per a facilitar les compres dels clients.

Compromís amb l’entorn
Els supermercats ecoeficients com el de Tarazona de la Mancha utilitzen un model pioner d’instal·lacions frigorífiques de temperatura negativa, alimentades amb CO2, que permet reduir les emissions de gasos d’efecte d’hivernacle. Actualment, el 100% dels supermercats Consum són ecoeficients.

Compromís amb les persones
Consum posa al servici dels seus clients una àmplia varietat de marques, excel·lència en frescos i el millor preu des de la primera unitat perquè siga el client qui trie el que vol comprar. Els més de 3 milions de socis-clients de la Cooperativa es beneficien dels avantatges i descomptes de pertànyer al programa de fidelització de “Món Consum”. Este programa reunix tots els avantatges i servicis exclusius i personalitzats de cada soci-client, entre els quals destaquen el xec regal i els productes “cheque-crece”. A més, este supermercat disposa de servici wifi gratuït.

 

Descarregar nota de premsa

25 April, 2019

Post navigation

PreviousPrevious post:Consum reduïx un 80% el plàstic que posa al mercat amb les seues noves bosses reciclades enfront de les convencionalsNextNext post:Consum va facturar 2.731,6 milions d’euros en 2018, un 8,45% més que l’exercici anterior

Noticias relacionadas

Consum obri una nova tenda en el parc comercial de Massanassa
21 May, 2025
El director general de Consum, Antonio Rodríguez. ha presentat este matí els resultats de la Cooperativa de 2024.
Consum va facturar 4.707,3 milions d’euros en 2024, un 7,3% més que l’any anterior
7 May, 2025
Consum de Paiporta (Plaça de l'església)
Consum reobri l’última de les tres tendes afectades per la dana a Paiporta
24 April, 2025
Plataforma de Silla.
La plataforma logística de Consum de Silla obté el certificat Lean ISO 18404 que avala la sostenibilitat de la seua gestió
16 April, 2025
El Consum d'Algemesí (Avda. Generalitat) ha reobert hui les seues portes després de la dana.
  Consum reobri hui dos de les tendes afectades per la dana a Algemesí i Sedaví
10 April, 2025
Trabajadores del Consum de Villarrobledo (Albacete).
Consum oferix més de 3.500 llocs de treball per reforçar la seua plantilla a la campanya d’estiu  
7 April, 2025
  • Història
  • Missió, visió i valors
  • Òrgans de direcció, administració i control
  • Els nostres supermercats
  • Xarxa Logística
  • Premsa
  • Contacte
  • Canal Ètic, Sistema Intern d’Informació i Canal de Denúncies

900 500 126
Atenció al client de Consum
Consum
Avís legal | Condicions d'ús | Condicions d'ús i privacitat particulars | Política de privacitat | Política de cookies | | Capital Social Voluntari | Xarxes socials | Declaración de Accesibilidad

© Copyright - Consum Cooperativa 2024