WEB ACCESSIBLE

ATENCIÓ AL CLIENT

ACCÉS Socis-Clients

  • Benvinguts
    • Bienvenidos
    • Welcome
  • Bienvenidos
  • Welcome
Consum
ConsumConsum
  • Inici
  • Història
  • Missió, visió i valors
  • Òrgans de direcció, administració i control
  • Els nostres supermercats
  • Tenda en línia
  • Xarxa Logística
  • Canal Ètic, Sistema Intern d’Informació i Canal de Denúncies
  • Charter
  • Treballa amb nosaltres
  • Premsa
  • Atenció al client
  • Contacte
  • Inici
  • Història
  • Missió, visió i valors
  • Òrgans de direcció, administració i control
  • Els nostres supermercats
  • Tenda en línia
  • Xarxa Logística
  • Canal Ètic, Sistema Intern d’Informació i Canal de Denúncies
  • Charter
  • Treballa amb nosaltres
  • Premsa
  • Atenció al client
  • Contacte

Consum millora la seua oferta personalitzada amb l’ajuda d’IBM

You are here:
  1. Home
  2. Uncategorized @va
  3. Consum millora la seua oferta…
12 February, 2016
  • La cadena adopta una solució d’anàlisi de dades que li permet millorar el coneixement dels seus clients, adaptar-se als seus gustos i necessitats i millorar la gestió de la seua logística uropa
  • L’oferta personalitzada de Consum per als seus socis-clients és pionera a Europa

València,  12  de  febrer  de  2016.-  Consum  ha  posat  en  marxa  una  solució tecnològica per a millorar la velocitat de la seua oferta personalitzada, pel que ha comptat  amb  tecnologia  analítica  d’IBM.  La  Cooperativa  genera  més  d’un  milió d’ofertes  personalitzades  de  “Les  meues  ofertes”  i  200.000  combinacions diferents  de  “Cheque-crece”  cada  mes.  Gràcies  a  l’aplicació  de  la  solució d’analítica  de  negoci  d’IBM,  Consum  optimitza  la  gestió  del  seu  big  data  que inclou  els  gustos  i  preferències  dels  seus  socis-clients.  Amb  l’encreuament d’estes  dades,  marca/producte  i  client,  es  generen  quasi  tantes  combinacions com  a  socis-clients  té  la  Cooperativa,  la  qual  cosa  suposa  una  de  les  ofertes personalitzades més avançades d’Europa.  La solució integra la informació que proporcionen els tiquets de compra amb les dades  de  la  targeta  de  fidelització  de  cada  client.  Açò  permet  preparar promocions  amb  productes  afins  i  analitzar  les  tendències.  L’objectiu  és  que  el client  puga  tindre  una  experiència  de  compra  encara  més  personalitzada.  Cada mes s’oferix a cada client una selecció de 9 productes en oferta, d’entre un grup de més de 300, en funció dels seus hàbits recents de compra.  La  nova  solució  també  permetrà  a  Consum  aconseguir  una  major  eficàcia  en  la gestió de tendes i en l’àrea  logística, millorant  la rotació dels productes,  reduint stocks  i  augmentant  el  control  de  caducitat,  la  qual  cosa  garantix  la  frescor  a l’hora  de  consumir-los.  A  més,  s’aconseguix  una  millora  en  la  connexió  entre subministrament  i  venda,  ja  que  la  informació  dels  productes  es  gestiona  en temps real.

“Esta tecnologia, que ens permet uns millors rendiments en l’anàlisi i gestió de la informació,  ens  oferix  un  alt  potencial  de  millora  en  l’experiència  de  compra  i servici al cliente”, explica Amadeo Ferrer, director Financer i de TIC de Consum.  “Les dades són el major actiu de les empreses. Hui dia totes disposen d’una gran quantitat  d’informació  sobre  els  seus  clients,  però  no  sempre  esta  informació s’explota  i  no  sempre  s’utilitza  amb  l’agilitat  necessària  per  a  capturar  el  seu valor  en  el  moment.  L’ús  de  tecnologies  analítiques  avançades  per  a  tractar  la informació,  disseccionar-la  i  poder  anticipar  comportaments,  prendre  accions  i incorporar  l’impacte  de  les  citades  accions  en  el  cicle  de  decisió  permet  a  les empreses  com  Consum  ser  cada  vegada  més  competitives  en  el  seu  mercat”, comenta  Lucía  Álvarez,  directora  d’Analytics  d’IBM  Espanya,  Portugal,  Grècia  i Israel.  Un exemple del resultat que s’aconseguix amb l’ús d’esta solució  -composta per les  ferramentes  IBM  PureData  for  Analytics  (powered  by  Netezza),  IBM InfoSphere  DataStage  i  IBM  SPSS  Modeler,  tots  ells  productes  de  l’àrea d’Analítica  d’IBM-  són  les  més  de  360.000  combinacions  d’ofertes  que  es  van generar  el  passat  mes  de  desembre.  Estes  ofertes  personalitzades  es  poden bescanviar en tenda portant el xec regal que s’envia per correu postal en paper, imprimint-losa través de la pàgina web de Consum o a través de l’aplicació mòbil de “Món Consum”.

Descargar nota de prensa

12 February, 2016

Post navigation

PreviousPrevious post:Consum obri a l’Alfàs del Pi el seu primer supermercat de l’anyNextNext post:Consum obri un supermercat a La Canyada (Paterna)

Noticias relacionadas

Consum obri una nova tenda en el parc comercial de Massanassa
21 May, 2025
El director general de Consum, Antonio Rodríguez. ha presentat este matí els resultats de la Cooperativa de 2024.
Consum va facturar 4.707,3 milions d’euros en 2024, un 7,3% més que l’any anterior
7 May, 2025
Consum de Paiporta (Plaça de l'església)
Consum reobri l’última de les tres tendes afectades per la dana a Paiporta
24 April, 2025
Plataforma de Silla.
La plataforma logística de Consum de Silla obté el certificat Lean ISO 18404 que avala la sostenibilitat de la seua gestió
16 April, 2025
El Consum d'Algemesí (Avda. Generalitat) ha reobert hui les seues portes després de la dana.
  Consum reobri hui dos de les tendes afectades per la dana a Algemesí i Sedaví
10 April, 2025
Trabajadores del Consum de Villarrobledo (Albacete).
Consum oferix més de 3.500 llocs de treball per reforçar la seua plantilla a la campanya d’estiu  
7 April, 2025
  • Història
  • Missió, visió i valors
  • Òrgans de direcció, administració i control
  • Els nostres supermercats
  • Xarxa Logística
  • Premsa
  • Contacte
  • Canal Ètic, Sistema Intern d’Informació i Canal de Denúncies

900 500 126
Atenció al client de Consum
Consum
Avís legal | Condicions d'ús | Condicions d'ús i privacitat particulars | Política de privacitat | Política de cookies | | Capital Social Voluntari | Xarxes socials | Declaración de Accesibilidad

© Copyright - Consum Cooperativa 2024