WEB ACCESSIBLE

ATENCIÓ AL CLIENT

ACCÉS Socis-Clients

  • Benvinguts
    • Bienvenidos
    • Welcome
  • Bienvenidos
  • Welcome
Consum
ConsumConsum
  • Inici
  • Història
  • Missió, visió i valors
  • Òrgans de direcció, administració i control
  • Els nostres supermercats
  • Tenda en línia
  • Xarxa Logística
  • Canal Ètic, Sistema Intern d’Informació i Canal de Denúncies
  • Charter
  • Treballa amb nosaltres
  • Premsa
  • Atenció al client
  • Contacte
  • Inici
  • Història
  • Missió, visió i valors
  • Òrgans de direcció, administració i control
  • Els nostres supermercats
  • Tenda en línia
  • Xarxa Logística
  • Canal Ètic, Sistema Intern d’Informació i Canal de Denúncies
  • Charter
  • Treballa amb nosaltres
  • Premsa
  • Atenció al client
  • Contacte

Consum i la UPV aposten per la realitat virtual per a la formació del personal de caixa

You are here:
  1. Home
  2. Uncategorized @va
  3. Consum i la UPV aposten…
27 May, 2021
Consum i la UPV aposten per la realitat virtual per a la formació del personal de caixa

Consum i la UPV aposten per la realitat virtual per a la formació del personal de caixa

És la primera vegada que la Cooperativa incorpora este tipus de cursos per a la seua plantilla, que es començaran a implementar a partir de setembre.

Consum aposta per la realitat virtual per a la formació del seu personal de caixa i ho fa en companyia de LabLeni-I3B, pertanyent a la Universitat Politècnica de València. És la primera vegada que la Cooperativa incorpora este tipus de cursos per a la seua plantilla, que es començaran a implementar a partir de setembre.

La formació, desenvolupada per LabLeni-I3B, consistix en una plataforma de realitat virtual, amb entorns virtuals realistes i modulables, que permetran la transferència de coneixements a la realitat, ja que, com que es tracta d’un aprenentatge experiencial, la informació s’adaptarà d’una manera més ràpida a futures experiències similars. La metodologia partix de l’aprenentatge basat en la simulació i la contextualització, per a la qual cosa s’utilitzaran avatars que simularan les diferents situacions reals que es podrien donar amb clients en la línia de caixes d’un supermercat.

La formació amb realitat virtual té múltiples avantatges tant per al treballador, ja que augmenta el compromís i millora la retenció de coneixement, com per a l’empresa, perquè augmenta l’eficiència de la formació i reduïx els costos. En la majoria dels processos de formació, el treballador es pot distraure fàcilment per esdeveniments del seu voltant, però en un entorn virtual es capta completament la seua atenció, de manera que, mire on mire, es troba dins de l’entorn formatiu; l’entrenament amb realitat virtual es duu a terme on els empleats treballen realment, per la qual cosa el cervell tracta l’experiència de realitat virtual com si fora una experiència real, i això implica un impacte més fort en el canvi del seu comportament.

La realitat virtual permet als treballadors participar en lliçons interactives que són molt més efectives que els mètodes tradicionals, ja que els permet interactuar amb l’entorn d’una manera molt similar a la vida real. A més, permet capturar les accions de l’usuari i arreplegar una gran quantitat de dades que proporcionen informació sobre el comportament molt més representatives dels comportaments del món real.

Inversió permanent en formació
La formació és fonamental per a desenvolupar el talent dels treballadors i adquirir noves competències i habilitats necessàries en el futur. En 2020, Consum va invertir un 0,88% de la seua massa salarial en formació, xifra que suposa un total de 3,9 milions d’euros, equivalent a 227,42 € euros per treballador. Durant l’any passat, els treballadors van fer de mitjana 27,4 hores de formació.

La Cooperativa disposa de diferents programes de formació multidisciplinaris, que permeten millorar l’acompliment en el lloc de treball i oferir un millor servici als clients. Per mitjà de l’app Gent Consum, els treballadors disposen d’una aula virtual anomenada “Campus Consum”, en la qual poden accedir a un gran catàleg de cursos en línia.

 

Descarregar nota de premsa

27 May, 2021

Post navigation

PreviousPrevious post:Charter contínua amb la seua expansió i obri a Salt un nou supermercatNextNext post:Consum reduïx 1.590 tones de plàstic verge en 2020

Noticias relacionadas

Consum compra 13.200 tones de creïlla nacional, un 6% més que en 2024
13 June, 2025
Consum obri una nova tenda a Albox i continua amb els seus plans de creixement a Andalusia
12 June, 2025
Nueva teienda de Sueca en el centro comercial Sueca Parc
Consum obri dos noves tendes a Sueca i Torrevieja i ja supera les 500 tendes pròpies
4 June, 2025
Consum amplia la tenda online a 50 poblacions com Torreblanca, Mojácar, Totana, Almansa, Ayora, Olot, Vic i Calonge
Consum amplia la tenda online a 50 poblacions com Torreblanca, Mojácar, Totana, Almansa, Ayora, Olot, Vic i Calonge
28 May, 2025
Consum obri una nova tenda en el parc comercial de Massanassa
21 May, 2025
El director general de Consum, Antonio Rodríguez. ha presentat este matí els resultats de la Cooperativa de 2024.
Consum va facturar 4.707,3 milions d’euros en 2024, un 7,3% més que l’any anterior
7 May, 2025
  • Història
  • Missió, visió i valors
  • Òrgans de direcció, administració i control
  • Els nostres supermercats
  • Xarxa Logística
  • Premsa
  • Contacte
  • Canal Ètic, Sistema Intern d’Informació i Canal de Denúncies

900 500 126
Atenció al client de Consum
Consum
Avís legal | Condicions d'ús | Condicions d'ús i privacitat particulars | Política de privacitat | Política de cookies | | Capital Social Voluntari | Xarxes socials | Declaración de Accesibilidad

© Copyright - Consum Cooperativa 2024