WEB ACCESSIBLE

ATENCIÓ AL CLIENT

ACCÉS Socis-Clients

  • Benvinguts
    • Bienvenidos
    • Welcome
  • Bienvenidos
  • Welcome
Consum
ConsumConsum
  • Inici
  • Història
  • Missió, visió i valors
  • Òrgans de direcció, administració i control
  • Els nostres supermercats
  • Tenda en línia
  • Xarxa Logística
  • Canal Ètic, Sistema Intern d’Informació i Canal de Denúncies
  • Charter
  • Treballa amb nosaltres
  • Premsa
  • Atenció al client
  • Contacte
  • Inici
  • Història
  • Missió, visió i valors
  • Òrgans de direcció, administració i control
  • Els nostres supermercats
  • Tenda en línia
  • Xarxa Logística
  • Canal Ètic, Sistema Intern d’Informació i Canal de Denúncies
  • Charter
  • Treballa amb nosaltres
  • Premsa
  • Atenció al client
  • Contacte

Consum oferta 2.500 llocs de treball per a la seua campanya d’estiu

You are here:
  1. Home
  2. Uncategorized @va
  3. Consum oferta 2.500 llocs de…
20 April, 2022
Consum oferta 2.500 llocs de treball per a la seua campanya d’estiu

Consum oferta 2.500 llocs de treball per a la seua campanya d’estiu

La Cooperativa oferix sous de 1.200 €, amb jornades completes i parcials, a l’arc mediterrani

Consum busca 2.500 professionals per a incorporar-los a les contractacions de reforç de cara a la campanya d’estiu i per a substituir les vacances de l’actual plantilla de la Cooperativa. Els llocs ofertats són per a cobrir tasques bàsiques del supermercat, com ara venedors de caixa reposició, venedors de frescos… La Cooperativa oferix jornades completes i parcials, amb una duració de contracte d’entre 3 i 6 mesos i amb una retribució d’accés de 1.200 euros bruts al mes, que es pot incrementar fins als 1.700 euros, en funció del lloc de treball.

La Cooperativa es troba en ple procés de selecció de personal per als seus més de 460 supermercats. Per a accedir a les ofertes els candidats han de registrar-se en https://www.consum.es/trabaja-en-consum/

Els requisits dels candidats són tindre el títol de l’ESO, una clara orientació al client, ganes d’aprendre, actitud per al treball en equip i residència pròxima on s’oferix el lloc. No és necessita experiència prèvia, ja que Consum facilitarà la formació. La temporada estival va des d’abril fins a finals de setembre, i pot tindre continuïtat posteriorment en funció de l’acompliment de cada persona.

Aposta per l’ocupació
Consum ha generat prop de 900 llocs de treball en 2021, fins a arribar a una plantilla d’unes 18.300 persones. Els últims 7 anys Consum ha generat uns 6.800 llocs de treball estable i de qualitat, cosa que situa la Cooperativa com la major generadora d’ocupació de la distribució nacional en relació amb la seua mida.

Consum també ha renovat el segell Top Employers, per nové any consecutiu, fet que la consolida com una de les millors empreses per a treballar a Espanya. Esta certificació avala les bones pràctiques en matèria de recursos humans i valida la gestió de la Cooperativa en matèria de personal, que oferix condicions laborals excel·lents, secunda i fomenta el talent, s’esforça per millorar les pràctiques dels seus treballadors i els permet evolucionar constantment.

 

Descarregar nota de premsa
Descarregar tall de veu

20 April, 2022

Post navigation

PreviousPrevious post:Consum reunix 400.000 euros per a ajudar Ucraïna a través de Creu RojaNextNext post:Consum obri el seu primer supermercat de l’any a Cartagena

Noticias relacionadas

Consum obri una nova tenda en el parc comercial de Massanassa
21 May, 2025
El director general de Consum, Antonio Rodríguez. ha presentat este matí els resultats de la Cooperativa de 2024.
Consum va facturar 4.707,3 milions d’euros en 2024, un 7,3% més que l’any anterior
7 May, 2025
Consum de Paiporta (Plaça de l'església)
Consum reobri l’última de les tres tendes afectades per la dana a Paiporta
24 April, 2025
Plataforma de Silla.
La plataforma logística de Consum de Silla obté el certificat Lean ISO 18404 que avala la sostenibilitat de la seua gestió
16 April, 2025
El Consum d'Algemesí (Avda. Generalitat) ha reobert hui les seues portes després de la dana.
  Consum reobri hui dos de les tendes afectades per la dana a Algemesí i Sedaví
10 April, 2025
Trabajadores del Consum de Villarrobledo (Albacete).
Consum oferix més de 3.500 llocs de treball per reforçar la seua plantilla a la campanya d’estiu  
7 April, 2025
  • Història
  • Missió, visió i valors
  • Òrgans de direcció, administració i control
  • Els nostres supermercats
  • Xarxa Logística
  • Premsa
  • Contacte
  • Canal Ètic, Sistema Intern d’Informació i Canal de Denúncies

900 500 126
Atenció al client de Consum
Consum
Avís legal | Condicions d'ús | Condicions d'ús i privacitat particulars | Política de privacitat | Política de cookies | | Capital Social Voluntari | Xarxes socials | Declaración de Accesibilidad

© Copyright - Consum Cooperativa 2024