WEB ACCESSIBLE

ATENCIÓ AL CLIENT

ACCÉS Socis-Clients

  • Benvinguts
    • Bienvenidos
    • Welcome
  • Bienvenidos
  • Welcome
Consum
ConsumConsum
  • Inici
  • Història
  • Missió, visió i valors
  • Òrgans de direcció, administració i control
  • Els nostres supermercats
  • Tenda en línia
  • Xarxa Logística
  • Canal Ètic, Sistema Intern d’Informació i Canal de Denúncies
  • Charter
  • Treballa amb nosaltres
  • Premsa
  • Atenció al client
  • Contacte
  • Inici
  • Història
  • Missió, visió i valors
  • Òrgans de direcció, administració i control
  • Els nostres supermercats
  • Tenda en línia
  • Xarxa Logística
  • Canal Ètic, Sistema Intern d’Informació i Canal de Denúncies
  • Charter
  • Treballa amb nosaltres
  • Premsa
  • Atenció al client
  • Contacte

La seguretat i integració a l’empresa, els aspectes més valorats pels treballadors de Consum

You are here:
  1. Home
  2. Uncategorized @va
  3. La seguretat i integració a…
1 December, 2016

La valoració sobre conciliació i igualtat millora un 2,3% a l’enquesta de Clima Laboral de 2016, així com la satisfacció general amb la Cooperativa

La seguretat en l’ocupació i la integració a l’empresa són els aspectes més valorats pels treballadors de Consum, segons l’última enquesta de Clima Laboral de 2016, realitzada al juny d’enguany. A estos punts, li seguixen el compromís social, la gestió del canvi i la conciliació. En concret, la conciliació i igualtat millora un 2,3% la seua valoració per part de la plantilla respecte a 2014, amb una puntuació de 3,80 sobre 5.

La satisfacció general dels treballadors també millora un 2,7%, amb un 3,77 sobre 5. Per a la plantilla de Consum, els aspectes que més influïxen en la seua satisfacció són la seguretat d’ocupació i futur, la retribució, la igualtat i conciliació de la vida laboral i personal, el reconeixement i l’ambient de treball. La participació de l’enquesta d’enguany ha sigut rècord, amb el 94,8% de la plantilla, entre socis i fixos, la qual cosa equival a més de 10.600 persones. La participació de 2014 va ser del 83,9% dels treballadors de Consum.

 

Més mesures per a conciliar

Consum ha ampliat, a més, les seues mesures de conciliació pels treballadors de la Cooperativa i ja són 75 les polítiques incloses al seu Catàleg ‘+de 50 Mesures per a Conciliar’ la vida familiar i laboral www.consum.es/va/gente-consum. En total han sigut quatre mesures noves, dos de les quals estan relacionades amb naixements: d’una banda, es donarà un permís recuperable d’un dia per part de filla o nora; i d’un altra, per a fills prematurs que requerisquen hospitalització, es permetrà als pares, si ambdós treballen a la Cooperativa, absentar-se una hora de la seua jornada laboral fins que el bebé reba l’alta mèdica i tindran la possibilitat ambdós de reduir-se la jornada dos hores diàries més.

D’altra banda, Consum ha decidit implantar un horari flexible a la seua seu central a Silla, a la que treballen prop de 500 persones, en funció d’uns trams horaris d’entrada, dinar i eixida. D’esta manera, els treballadors poden conciliar millor la seua vida laboral i personal, quant a hora d’entrada i eixida de la Cooperativa, i continuar complint les 40 hores setmanals.

Finalment, els treballadors de Consum que pertanyen a entitats socials o ONGs podran sol·licitar col·laboració de la Cooperativa per a projectes d’acció social per a les mateixes, a través de la seua Àrea de Relacions Institucionals.
Descargar nota de premsa

1 December, 2016

Post navigation

PreviousPrevious post:Consum amplia la seua plantilla en 27 persones amb l’obertura d’un nou supermercat a BenidormNextNext post:Consum llança el seu primer oli d’oliva verge extra “Premium”, un primera collita d’origen 100% espanyol

Noticias relacionadas

Consum instal·la contenidors per a reciclar càpsules de café en tots els supermercats de la ciutat de València
Consum instal·la contenidors per a reciclar càpsules de café en tots els supermercats de la ciutat de València
27 June, 2025
Tienda Consum en
Consum arriba a 1.000 tendes amb l’obertura de dos nous supermercats a Aldaia i Xàtiva
25 June, 2025
Nova tenda Consum a Caravaca de la Cruz. (avinguda de los Andanes, 5).
Consum obri la segona tenda a Caravaca de la Cruz i arriba a 52 supermercats a la Regió de Múrcia
18 June, 2025
Consum compra 13.200 tones de creïlla nacional, un 6% més que en 2024
13 June, 2025
Consum obri una nova tenda a Albox i continua amb els seus plans de creixement a Andalusia
12 June, 2025
Nueva teienda de Sueca en el centro comercial Sueca Parc
Consum obri dos noves tendes a Sueca i Torrevieja i ja supera les 500 tendes pròpies
4 June, 2025
  • Història
  • Missió, visió i valors
  • Òrgans de direcció, administració i control
  • Els nostres supermercats
  • Xarxa Logística
  • Premsa
  • Contacte
  • Canal Ètic, Sistema Intern d’Informació i Canal de Denúncies

900 500 126
Atenció al client de Consum
Consum
Avís legal | Condicions d'ús | Condicions d'ús i privacitat particulars | Política de privacitat | Política de cookies | | Capital Social Voluntari | Xarxes socials | Declaración de Accesibilidad

© Copyright - Consum Cooperativa 2024