WEB ACCESSIBLE

ATENCIÓ AL CLIENT

ACCÉS Socis-Clients

  • Benvinguts
    • Bienvenidos
    • Welcome
  • Bienvenidos
  • Welcome
Consum
ConsumConsum
  • Inici
  • Història
  • Missió, visió i valors
  • Òrgans de direcció, administració i control
  • Els nostres supermercats
  • Tenda en línia
  • Xarxa Logística
  • Canal Ètic, Sistema Intern d’Informació i Canal de Denúncies
  • Charter
  • Treballa amb nosaltres
  • Premsa
  • Atenció al client
  • Contacte
  • Inici
  • Història
  • Missió, visió i valors
  • Òrgans de direcció, administració i control
  • Els nostres supermercats
  • Tenda en línia
  • Xarxa Logística
  • Canal Ètic, Sistema Intern d’Informació i Canal de Denúncies
  • Charter
  • Treballa amb nosaltres
  • Premsa
  • Atenció al client
  • Contacte

Charter obri dos nous supermercats a Càrcer i la Zona Franca de Barcelona i suma cinc a l’exercici

You are here:
  1. Home
  2. Uncategorized @va
  3. Charter obri dos nous supermercats…
24 February, 2020
Charter obri dos nous supermercats a Càrcer i la Zona Franca de Barcelona (foto) i suma cinc a l'exercici

Charter obri dos nous supermercats a Càrcer i la Zona Franca de Barcelona (foto) i suma cinc a l'exercici

Charter, la franquícia de Consum, ha obert dos nous supermercats: un a Càrcer (València) i un altre a la Zona Franca de Barcelona, amb els quals suma cinc noves tendes en el que va d’exercici.

El nou Charter de Càrcer, de 260 m², està situat al carrer Manuel Tarancón, núm. 35, i és la primera tenda que Charter obri a la localitat. Compta amb mostrador de carnisseria al tall i té un horari de dilluns a dissabte de 9 a 21 h. i els diumenges de 9.30 a 13.30 h. Amb esta tenda, Charter arriba als 107 súpers a la província de València i als 150 a tota la Comunitat Valenciana.

D’altra banda, el nou Charter del Polígon Industrial de la Zona Franca de Barcelona, de 280 m², està situat al carrer 29 del BZ, núm. 50-62, i també és la primera tenda que la franquícia de Consum obri en la zona. En tractar-se d’una estació de servici, el seu horari és de 24 hores de dilluns a diumenge. Amb esta tenda, Charter arriba als 69 súpers a la província de Barcelona i als 90 a tota Catalunya.

Els dos Charter disposen de servici de forn, secció de fruites i verdures, xarcuteria i carnisseria en autoservei, una àmplia gamma de productes Consum i varietat de marques.

Els clients de Charter també es beneficien de tots els descomptes i promocions que realitza la Cooperativa, a través del Programa “Món Consum”. Amb la franquícia Charter, Consum complix l’objectiu social de donar servici a les xicotetes poblacions i barris urbans que no disposen de població suficient per a la implantació d’un gran supermercat, però que necessiten una bona instal·lació per a les seues compres diàries. Charter seguix amb el seu objectiu de creació d’un vincle de col·laboració amb el comerç tradicional de cada zona.

 

Descarregar nota de premsa

24 February, 2020

Post navigation

PreviousPrevious post:Charter obri tres nous supermercats a Sant Boi de Llobregat, Terrassa i Monforte del CidNextNext post:Consum augmenta les seues vendes a Charter en un 14,4% en 2019 fins als 320,8 milions d’euros

Noticias relacionadas

Consum obri una nova tenda en el parc comercial de Massanassa
21 May, 2025
El director general de Consum, Antonio Rodríguez. ha presentat este matí els resultats de la Cooperativa de 2024.
Consum va facturar 4.707,3 milions d’euros en 2024, un 7,3% més que l’any anterior
7 May, 2025
Consum de Paiporta (Plaça de l'església)
Consum reobri l’última de les tres tendes afectades per la dana a Paiporta
24 April, 2025
Plataforma de Silla.
La plataforma logística de Consum de Silla obté el certificat Lean ISO 18404 que avala la sostenibilitat de la seua gestió
16 April, 2025
El Consum d'Algemesí (Avda. Generalitat) ha reobert hui les seues portes després de la dana.
  Consum reobri hui dos de les tendes afectades per la dana a Algemesí i Sedaví
10 April, 2025
Trabajadores del Consum de Villarrobledo (Albacete).
Consum oferix més de 3.500 llocs de treball per reforçar la seua plantilla a la campanya d’estiu  
7 April, 2025
  • Història
  • Missió, visió i valors
  • Òrgans de direcció, administració i control
  • Els nostres supermercats
  • Xarxa Logística
  • Premsa
  • Contacte
  • Canal Ètic, Sistema Intern d’Informació i Canal de Denúncies

900 500 126
Atenció al client de Consum
Consum
Avís legal | Condicions d'ús | Condicions d'ús i privacitat particulars | Política de privacitat | Política de cookies | | Capital Social Voluntari | Xarxes socials | Declaración de Accesibilidad

© Copyright - Consum Cooperativa 2024